Muzyka, przy której odpoczywam... #2steemCreated with Sketch.

in #polish7 years ago

Witajcie kochani!

Dziś mam dla was kolejne 5 utworów, które sprawiają, że życie znów nabiera kolorów, staje się piękne.
Jak już wiecie z poprzedniego postaz tej serii, do którego link znajduje się poniżej, jestem fascynatem muzyki wszelakiej, z pewnymi wyjątkami.
Wyjątekiem jest na przykład disco-polo, którego nikt nie lubi, ale każdy się przy nim świetnie bawi i zna tekst prawie każdego utworu.
Tak już jest, nikt z nas tego nie zmieni. Prosty rytm i mało ambitny tekst wprawi w ruch każdego człowieka.

Link

https://steemit.com/pl-muzyka/@lemoney/muzyka-przy-ktorej-odpoczywam-1

Muzyka, przy której odpozywam.png

Seria ma na celu zachęcić do przypomnienia sobie poszczególnym utworów, lub poznanie ich. Każdy ma swój gust, więc nie wszystkie mogą wam się podobać.

Dziś przedstawię wam kilka utworów o nieco bardziej donośnym brzmieniu, będą to utwory typowe dla miłośników metalu, którym jestem.
Nie zabraknie Polskich kawałków!

Zaczynajmy!

1#

Na pierwszy ogień pójdzie utwór, który nasunął mi się na myśl podczas konwersacji z @andzi76 pod postem, którego wcześniej wspomniałem.
To dla Ciebie @andzi76, mam nadzieję, że Ci się spodoba! :)

Disturbed - The Vengeful One [Official Music Video] ( 2015 )

Album - Immortalized

Bohater ratujący ludzkość przed zgorszeniem i fake news? Check!

2#

Nadeszła pora na utwór, przy którym gwałciłem przycisk REPLAY... To właśnie przy nim Headbanging stał się dla mnie zrozumiały!
Jest to ostatni anglojęzyczny utwór na dziś, jesteście ciekawi, co dla Was przygotowałem?
Dowiecie się już niebawem!
Przed Państwem nie kto inny jak:

Slipknot - Wait And Bleed [OFFICIAL VIDEO] ( 2009 )

Album - Slipknot

3#

Uh, co za emocje! Poczułem się o dwa lata młodszy!
Teraz przejdziemy do utworów na naszym ojczystym języku.
Jestem dumny, że mamy takich wspaniałych artystów!

Zapraszam państwa do posłuchania, jeśli nie znacie!

Furia - Ohydny Jestem ( 2009 )

Album - Płoń!

4#

Nigdy nie przestanę ich lubić. Przesłuchałem wszystkie albumy Furii wielokrotnie, za każdym razem są tak samo wspaniałe.
Możecie spodziewać się więcej kawałków do kapeli z Katowic!

Jeśli przesłuchaliście utwór, wiecie, że ma on niezłego kopa.
Polska, czarno-biała rzeczywistość zimowej szarugi.
Polski BM powinien czerpać z otoczenia, tak jak robi to Furia.

Następny kawałek nie leży daleko od Furii, jest to bowiem utwór grupy, w której skład wchodzą niektóry członkowie wyżej wspomnianego zespołu.

Przed Wami:

Morowe - Dziurawy Świat ( 2012 )

Album - Silesian Black Attack - Krew Ziemi Czarnej

5#

Jeśli utwór Furii był dla was za słaby, na pewno byliście pod wrażeniem brzmienia "Dziurawego Świata".
Tak jak wcześniej wspomniałem, Polski BM czerpie z otoczenia, a w Polsce jest wiele rzeczy inspirujących do tworzenia Czarnego Metalu.

Na zakończenie dostaniecie coś Extra!

Pozostajemy w Polsce. Ten utwór na pewno zmusi was do refleksji nad życiem, jego tekst jest abstrakcyjny, składnia do szukania sensu.

Pozwolę sobie wkleić tekst, abyście Mieli do niego lepszy dostęp.

Oto i arcydzieło...

Odraza - Tam, gdzie nas nie spotkamy ( 2014)

Album - Esperalem tkane

Tekst:
Tam, gdzie nas nie spotkamy
Nie z "popiołu" dziś, lecz z "woli" jutro;
Tam, gdzie nas nie spotkamy
Noc nie kończy się noca, lecz dzień dniem zaczyna;
Tam, gdzie nas nie spotkamy
Melancholia się nami nie nażre;
Tam, gdzie nas nie spotkamy
Z bruku podniosła się chęć i rozdarła miasto.

Muzyka, przy której odpozywam.png

Koniec!

Dziś to już wszystko, mam nadzieję, że Wam się podobało!
W planach mam zrobić kilka postów z tylko i wyłącznie POLSKIMI kawałkami, mam do tego masę świetnego materiału! :)

Jeśli Ci się podobało i chcesz więcej, możesz:

  • Zostawić upvote! :)
  • Napisać komentarz, w którym możesz napisać swoje doznania po zapoznaniu z postem!
  • Daj follow na @lemoney! :)
  • Resteem'ować!

Dziękuję za poświęcony czas, życzę miłego popołudnia!

Pozdrawiam,

Lemoney

Sort:  

Dzięki, podobało się, a szczególnie pierwsze dwa kawałki.

A jak wrażenia co do pozostałych trzech? Polskie, ciężkie i niezwykle nieprzeciętne, przynajmniej moim zdaniem

Furia - znam można posłuchać, Morowe - dla mnie ten kawałek taki sobie, Odraza - fajna muzyka

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62065.67
ETH 2429.85
USDT 1.00
SBD 2.68