Daj Jednego S2E27 - Przysnacki Masło z Solą!

in #polish6 years ago (edited)

Hej! Dzisiaj mam dla Was nową, pisemną recenzję Daj Jednego!

Co na tapecie?

Podczas ostatniej sesji nagraniowej, nagrałem więcej niż tylko dwa smaki. Jednym z kolejnych był smak masła z solą od Przysnacków! Tym razem wycieczkę do sklepu odbyła Kasia i znalazła te chipsy, właściwie przypadkiem, bo początkowo jej lista zakupów nie obejmowała jakichkolwiek chipsów, haha.

Gdzie kupić?

"Masło i sól" Kasia odnalazła w Kauflandzie!

Cena

Chipsy kosztowały niecałe 3 zł i ostatnio sam byłem w naszym najbliższym Kauflandzie i widziałem, że jeszcze tam są. Lećcie po swoje!

Opakowanie

Opakowanie jest ładne, jasne i przejrzyste. Dodatkowe informacje na opakowaniu mówią Nam, że chipsy nie mają glutaminianu sodu, i że były smażone na oleju słonecznikowym. Jest to moje siódme lub ósme niepowtarzające się opakowanie Przysnacków :).

Smak

Chipsy są słodkie and I mean słodkie! Do tego są bardzo śmietankowe (jak tylko śmietankowe może być śmietankowe masło) delikatne jeżeli chodzi o ich teksturę, bardzo kruche i jednocześnie oczywiście bardzo chrupkie (czy jeżeli chipsy potrafią być chrupkie, to chrupki potrafią być cip... wait.)

Trzeba się bardzo powstrzymywać, że nie zjeść ich już w pierwszym posiedzeniu zaraz po wejściu z nimi w kontakt.

Podsumowanie

Jak wspomniałem w odcinku, chipsy nadają się na słoneczny - aczkolwiek przewiewny - piknik nad rzeką, gdzie nic Was nie rozprasza, a Wy jesteście jednością z szumiąca wodą i szeleszczącym opakowaniem.
Meeeega smak! Bardzo je Wam polecam! Kolejny fenomenalny smak od firmy Przysnacki!

Masło z solą: 10/10

Poniżej znajdziecie tę recenzję w wersji wideo:

To by było na tyle jeżeli chodzi o ten odcinek, ja jestem Marcin, narazie! :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62938.05
ETH 2552.06
USDT 1.00
SBD 2.63