Daj Jednego S02E45 - Doritos Cool Ranch

in #polish6 years ago (edited)

Cześć! Zapraszam do lektury!

Ha! Nie spodziewaliście się takiego wstępu, co?? Szczerze ja też nie! Dziś mam dla Was kolejne Doritosy i być może macie ich już dosyć, dlatego musiałem trochę Was rozruszać!! Zbiłem Was z pantałyku! A teraz jedziemy! Niebieskie Doritosy o smaku fajnego rancha!!

Dwoma zdaniami o Daj Jednego i dwoma o Chrupiątku

Jest to seria na moim kanale, na której od ponad 3 lat testuję różne - nowe i stare - smaki chipsów. Kolekcjonuję opakowania po chipsach odkąd pamiętam i zamiast chować je cały czas do szuflady, postanowiłem pokazać je światu!

Chrupiątek to seria w tej samej konwencji tylko o chrupkach i wszystkich innych przekąskach. Z czasem połączyła się w jedno z serią Daj Jednego, ale z uwagi na dobrą nazwę, być może kiedyś ujrzy swój powrót i dostanie drugi sezon!

IMG_20180923_155150_592.jpg

Gdzie kupić?

Mówiąc krótko: nie u nas. Ja swoje dostałem dzięki znajomym za granicą. Różne chipsy, różnych marek i różnych smaków można kupić na co raz większej ilości stron internetowych, które zajmują się sprowadzaniem zagranicznej żywności. Jedną, z której kiedyś sam skorzystam, i którą mogę Wam zaproponować, będzie cosslodkiego.com.pl.

Cena 7,5/10

Akurat była promocja kiedy znajome robiły dla mnie wypad do sklepu. Dwie małe paczki kosztowały 3 dolary w przecenie po 1,5 dolara za każdą :).

Opakowanie 5/10

Powoli kończą mi się ciuchy w kolorach opakowań! Coś muszę z tym zrobić! Wypadałoby pasować kolorystycznie! A to dzisiejsze jest niebieskie i niczym specjalnym się nie wyróżnia, poza dosyć nietypową wagą 88,5 g.

Smak 8/10

  • ocena jest taka wysoka tylko jeśli jecie je z Mountain Dew :D (więcej w odcinku wideo!)
  • bez tego napoju smakują na 6/10
  • chrupkie, kwaśnawe
  • mocno śmietanowe/fromage'owe

Podsumowanie

Jest to przedostatni już smak Doritosów, który mam. Ostatnim będzie polski wariant Hot Corn! Ten na oleju palmowym.

Oprócz Steemita, YouTuba, Facebooka, Instagrama (daj_jednego) i Twittera (Lawliet_45) zacząłem wrzucać różne rzeczy związane z Daj Jednego również na Wykop! Jeżeli chcecie zobaczyć o czym tam mirkuje to znajdziecie mnie pod: https://wykop.pl/ludzie/lawliet45 :).

W kolejnych recenzjach:

  • kwaśne, amerykańskie Lay's Limonka (odcinek już do obejrzenia na kanale! :))
  • zagraniczny smak mozarella od Lay's
  • bardzo pikantne amerykańskie Cheetosy! (chyba chciałbym je zrobić na Halloween!)
  • trzy smaki z Tesco z czego jeden o smaku sera koziego (odcinek opublikowany będzie jeszcze dzisiaj w godzinach popołudniowych! :)), drugi sera i szynki i trzeci fromage
  • nachosy z Lidla (a być może odcinek o lepszych alternatywach dla polskich Doritos na oleju palmowym)

Poniżej znajdziecie tę recenzję w wersji wideo:

To by było na tyle jeżeli chodzi o ten odcinek...
comica1534963050544.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63398.53
ETH 2660.51
USDT 1.00
SBD 2.77