Daj Jednego S02E35 - Przysnacki Z Kotła - Papryka Czerwona

in #polish6 years ago (edited)

Dzień dobry popołudnie! Kilka recenzji temu przeczytać mogliście o tajemniczej paczce, którą wysłała mi agencja reklamowa PZL we współpracy z Przysnackami. W paczce znajdowały się trzy mniejsze paczki, między innymi trzy smaki Przysnacków z serii Z Kotła, i jedną z tych paczek był smak papryki czerwonej! To właśnie o tym smaku, bo jest to nowość, która dopiero pojawia się na sklepowych półkach, będzie dzisiejszy post :)

Zapraszam do lektury!

afterfocus_1536091919445.jpg

Jednym zdaniem o Daj Jednego

Jest to seria na moim kanale, na której od ponad 3 lat testuję różne - nowe i stare - smaki chipsów.

Gdzie kupić?

Widziałem je dopiero w jednym lub dwóch losowych sklepach, po których akurat się przechadzałem. Mój egzemplarz, jak już wiecie, znajdował się w paczce.

Cena ?/10

Cena jest mi jeszcze nie znana, ale moim zdaniem zamknie się pod pułapem pięciu złotych. Jeżeli znacie ceny pozostałych smaków serii Z Kotła", to papryka prawdopodobnie dostanie taką samą. Być może 5 zł to dużo, ale w tym wypadku akurat naprawdę warto wydać te pieniądze, zaraz przybliżę Wam dlaczego.

Opakowanie - 8/10

Ono informuje nas na swoim froncie o tym, iż chipsy nie posiadają glutaminianu sodu (sam używam go jako przyprawy do różnych potraw, nadaje on daniom smak Umami, czyli piąty smak mięsno-tłusty, który rozróżniają nasze języki)

Tył opakowania mówi nam zaś, że chipsy smażone były na oleju słonecznikowym, a więc żadnego niecertyfikowanego oleju palmowego :)

Smak: Papryka Czerwona - 9,5/10

  • twarde, smażone metodą Kettle, czyli w seriami w jednym kotle :)
  • trudno łamliwe, więc nie pogniotą Wam się w plecaku na proch
  • bardzo smaczne, słodkie i ostre jednocześnie
  • bardzo maślane
  • na dobrym, słonecznikowym oleju
  • ciekawy twist jeżeli chodzi o stary jak świat smak paprykowy
  • macie ochotę zjeść wszystkie naraz, nawet jeżeli nie lubicie kiedy chipsy są twarde
  • bardzo trudno jest coś im zarzucić, są wysokiej jakości

Podsumowanie

Ja ze swojej strony po raz kolejny chciałem *podziękować" agencji reklamowej PZL i firmie Przysnacki za wysłanie mi interesującej paczki z zawartością spożywczo-modową! Jeżeli Wy nie widzieliście jeszcze wszystkiego co się w niej znajdowało polecam Wam przejrzeć mój blog Steemit :). Niedługo z kolei pojawi się następny materiał i następne odcinki! Co to będzie? Jeszcze nie wiem, jeżeli chcecie pomóc mi wybrać, napiszcie w komentarzu, które chipsy z ostatniego zdjęcia interesują Was najbardziej :)

IMG_20180905_114249_692.jpg

Poniżej znajdziecie tę recenzję w wersji wideo:

To by było na tyle jeżeli chodzi o ten odcinek, ja jestem Marcin, narazie! :)

Sort:  

jadłem o smaku zielonej cebulki, całkiem smaczne

Przysnacki są bardzo smaczne :)

Siema, mógłbyś wejść na Steem Chat?

Już wszystko wiadomo :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62836.52
ETH 2558.21
USDT 1.00
SBD 2.72