Daj Jednego S02E34 - Czeskie Moravske Bramburky! Sól i Pieprz!

in #polish6 years ago

Heja! Dziś wybieramy się na przejażdżkę do Czech (a właściwie to tylko do Kauflanda trzy przystanki dalej), żeby spróbować razem ziemniaków Morawskich! Moravské Bramburky w dwóch smakach: Sól i Pieprz.

Zapraszam do lektury!

Jednym zdaniem o Daj Jednego

Jest to seria na moim kanale, na której od ponad 3 lat testuję różne - nowe i stare - smaki chipsów.

Gdzie kupić?

Te nietypowe chipsy znaleźć można na obecną chwilę prawdopodobnie tylko w Kauflandach. Jeżeli Wy widzieliście je gdzieś jeszcze, zostawcie mi w tym temacie komentarz :).

Cena 7,5/10

W odcinku powiedziałem, że kosztowały około 18 czeskich koron, czyli około trzech polskich złotych. Poprawiam tutaj swój błąd (spowodowany brakiem paragonu) i po kolejnej wizycie w Kauflandzie, mogę Wam teraz śmiało powiedzieć, że *kosztują 3,99 zł. Cena dosyć duża, ale takie również są opakowania, a do tego są to "jedne z niewielu chipsów, którym prawdopodobnie wysoka cena powinna się należeć. O tym więcej poniżej.

Opakowanie - 7/10

Zastanawiam się co kupujący te chipsy myślą na temat ich opakowań. Dlaczego? Powodem są przezroczyste opakowania, które nie wszystkim przypadną do gustu, a z kolei "Janusze biznesu" będą mogli po opakowania sięgnąć pewną ręką, wiedząc (i widząc) ile dostają chipsów w dodatku do zakupionego przez siebie powietrza. A raczej azotu.

Mnie spodobały się pierwsze w życiu przezroczyste chipsy :)

Nie można pominąć najważniejszego aspektu zarówno samych chipsów jak i ich opakowań. Wariant solony w składzie zawiera tylko trzy składniki: ziemniaki, olej rzepakowy i sól! That's unheard of!! Wariant z pieprzem zawiera wyżej wymienione składniki, a dodatkowo mąkę kukurydzianą, pieprz czarny, cukier i ekstrakt pieprzu! :)

Sól - 8/10

  • prostota składu
  • dobry, naturalny smak
  • wysoka jakość
  • dosyć dużo tłuszczu
  • nie są przesolone

Pieprz z solą - 7/10

  • spalone w posmaku
  • delikatnie ostrawe
  • nie jest to moja ulubiona kombinacja przypraw
  • równie wysoka jakość i duża ilość tłuszczu, jak w przypadku soli

Podsumowanie

Nie wiedziałem czy polecić Wam Doritosy w ostatniej naszej recenzji, ale w dzisiejszej wiem, że nie mogę Wam nie polecić "Moravskich Bramburków"! Jak najbardziej, zarówno swoim smakiem jak i składem, zasługują sobie na bycie "sprzątniętymi" z półek sklepowych :). Mam nadzieję, że spróbujecie chipsów od tej firmy. Wasze zdrowie i ciało być może podziękuje Wam za mniejszą ilość syfu tym razem, jeżeli tak jak ja jecie chipsy masowo :)

Poniżej znajdziecie tę recenzję w wersji wideo:

To by było na tyle jeżeli chodzi o ten odcinek, ja jestem Marcin, narazie! :)

Sort:  

Chętnie bym spróbował, zwłaszcza te pieprzowe.
Z tymi foliowymi paczkami to fakt, fajnie byłoby zobaczyć od razu ile jest w paczce standardowych Lays ;D
Pierwszy raz widzę taki Content. Gratuluję oryginalności ;D

Oh, yeah! Dzięki bardzo za komentarz, miło mi :) To jest właśnie moja nisza, którą zwojuję świat! Przezroczyste Lay'sy to mógłby być ciekawy ruch ze strony firmy :). Powinni, jako ruch PRowy, wykorzystać mem z powietrzem w opakowaniach. Każdy zna ten "fakt", a mogliby zaplusować w oczach młodzieży, robiąc prześwitujące paczki ™ :)

Haha! Lays wypełnia całą paczkę w paczkach przeźroczystych a po miesiącu zamyka kampanię "już udowodniliśmy swoją niewinność, ufajcie nam, to my jako jedyni to zrobiliśmy"
Zostawiam follow i czekam na następne wpisy ;)

To świetnie! Jestem wdzięczny :)

Congratulations @lawliet45! You have completed the following achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments received

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62685.52
ETH 2436.42
USDT 1.00
SBD 2.51