Daj Jednego S02E33 - Polskie Doritos Taco i Nachos!

in #polish6 years ago (edited)

Cześć! Doritosy w Polsce! Czy to moment wiekopomny? Czy to tylko kolejne chipsy z najgorszym możliwym składem w naszym kraju? Dowiemy się tego w najnowszym pisemnym odcinku Daj Jednego. Dziś: Doritos Taco i Nachos!

Zapraszam do lektury!

Jednym zdaniem o Daj Jednego

Jest to seria na moim kanale, na której od ponad 3 lat testuję różne - nowe i stare - smaki chipsów.

Gdzie kupić?

Ja swoje kompletowałem na przestrzeni kilku dni, a i tak nie udało mi się znaleźć wszystkich, i o smaku Hot Corn powstanie osobny odcinek! Smak Taco kupiłem w sklepie Delikatesy Centrum, Nachos kupiłem we wrocławskim Fenixie, a smak Hot Corn kupiłem w poznańskim Piotrze i Pawle. Więc sklepów macie do wyboru co najmniej kilka :).

Cena 3/10

Za każdy pojedynczy smak trzeba przysłowiowo "zabulić". Ceny każdego smakują wahają się w granicach 5-6 zł, a do tego jest to wariant mniejszy od swojego zagranicznego brata praktycznie o połowę. Kroją nas więc na renomie marki równo ;).

MLG PRO, 360 NO SCOPE! 420 BLAZE IT! MOUNTAIN DEW! WOOOOOW!

Opakowanie - 4/10

Opakowania opakowaniami, to co jest ważne na ich tyle to skład, który standardowo w wersji dla polskich konsumentów woła o pomstę do nieba. Nie przywita nas z tyłu olej słonecznikowy, ani nawet rzepakowy. Cytując rapera Łonę:

"Staliśmy w noc upalną,
pod odjebaną nam palmą."

Internety trzęsą się w posadach, zażenowani niskim poziomem chipsów konsumenci zasypują fanpage Facebookowy firmy Doritos setkami tych samych komentarzy: "Dlaczego olej palmowy?!"

Ja, jako jednostka, która próbuje zmienić chipsy w pracę, mogę tylko ograniczać ilość pochłanianych chipsów pilnując swojego zdrowia. Składów raczej nie zmienię, ja szary Kowalski.

Nachos - 8/10

  • dużo przypraw
  • nie są twarde
  • nie są zbyt chrupkie
  • zostawiają przyjemny posmak
  • byłyby jeszcze lepsze z serowym dipem

Taco - 8/10

  • odświeżający zapach
  • słodkie
  • mięsne
  • pikantne tylko w pierwszym kontakcie z podniebieniem

Podsumowanie

Nie wiem czy mogę je polecić biorąc pod uwagę ich skład, ale organoleptycznie są jak najbardziej okej :). "Moravské Bramburky"! już w kolejnym odcinku video, a dzień później oczywiście w wersji pisemnej! Zaglądajcie na kanał, jeżeli chcecie zobaczyć więcej recenzji różnych smaków, zaglądajcie na fanpage by być na bieżąco z materiałami, a także na Instagram - daj_jednego. Tam dużo zdjęć z życia codziennego i jeszcze więcej zdjęć sklepowych półek z chipsami :).

Poniżej znajdziecie tę recenzję w wersji wideo:

To by było na tyle jeżeli chodzi o ten odcinek, ja jestem Marcin, narazie! :)

Sort:  

na szczescie nie jadam chipsow od ...dziestu lat :) ale tymi artykulami robisz dobra robote!

Dziękuję serdecznie, bardzo mnie to cieszy i motywuje! Dużo więcej w najbliższym czasie :)

Congratulations @lawliet45! You have completed the following achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 64284.72
ETH 2650.82
USDT 1.00
SBD 2.79