Chrupiątek #59 - Cheetos Tost z Ketchupem!

in #polish6 years ago

Cześć! Dzisiaj mam dla Was coś czego dawno nie było - Chrupiątek! Tym razem dla Steemit - pierwszy raz w formie pisemnej! Zapraszam!

Co to takiego ten Chrupiątek?

Jest to seria na moim kanale, podobnie jak Daj Jednego, która powstała wraz z rozwojem kanału, a z czasem została zaniedbana z braku dostępnego czasu. W Chrupiątku zobaczycie przetestowane wszystko co nie jest stricte chipsami, czyli chrupki, wszelkie słone przekąski, a czasem zupełnie nowe produkty! :)

Co na tapecie?

Dziś pierwszy z dwóch nowych smaków Cheetosów: Tost z Ketchupem!

Gdzie kupić?

Jeden z widzów poinformował mnie dzisiaj, że Biedronka to jedyny sklep, w którym je sprzedają, i tutaj się zgadzam, tam kupiłem swoje. Czego jeszcze się dowiedziałem to to, że jest to oferta ograniczona tylko do niektórych Biedronek. Ja miałem szczęście kupić swoje w jednej z Bełchatowskich Biedronek.

Cena

Zauważyłem ostatnio na różnych grupach Facebookowych, że ludzie niekoniecznie lubią duże opakowania chrupków czy chipsów. Ja tylko powiem, że te są duże i przy swoich gabarytach również tanie: 2,99 zł. Takiej da się zejść już tylko na wyjątkowej promocji.

Opakowanie

Opakowanie jest różowawe, tosty na grafice apetyczne. 6/10

Smak - 5/10

  • czuć ser i ketchup
  • ser ze "śmierdzących", miękkich, być może Ementaler
  • ketchup zleżały
  • smak szybko zanika

Podsumowanie

Nie są najgorsze, ale w zestawieniu ich z drugim smakiem, który wyszedł w tym samym czasie, Salsa Słodko-Ostra przejmuje berło. I to właśnie tym smakiem zajmiemy się następnym razem!

Poniżej znajdziecie tę recenzję w wersji wideo:

To by było na tyle jeżeli chodzi o ten odcinek, ja jestem Marcin, narazie! :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.027
BTC 60244.17
ETH 2333.72
USDT 1.00
SBD 2.47