Prawie mnie oszukali! Sprzedajesz w internecie UWAŻAJ!

in #polish7 years ago

Oto historia która mnie ostatnio spotkała przy sprzedaży telefonu

Dosyć niedawno wystawiłem w serwisie aukcyjnym telefon Samsung galaxy S6 edge plus, normalny, niczym się niewyróżniający trochę prysowany. Godzinę później, ku mojemu zdziwieniu, otrzymałem maila od niejakiej Elzbiety Skrzypczak, która zapytała jaka jest ostateczna cena. Napisałem że 1100 złotych. Na moją wiadomość dostałem natychmiastową odpowieź czyli prośbę o konto i dane do przelewu. Podniecony atrakcyjną ofertą od razu odpisałem nijakiej Elzbiecie. i to jest to co się działo dalej:

steem1.pngsteem2.pngsteem3.png

dostałem również sfałszowany dowód przelewu w którym zostały "przelane" 1300 zł a nie 1100, który mogę dorzucić. potem poczytałem na internecie o wielu oszukanych którzy dali się presji "kupującego".

Dlatego ostrzegam

UWAŻAJCIE NA NIGERYJSKIE OFERTY KUPNA!!!

Niech to dotrze do wszystkich którzy są zagrożeni oszustwem !!!

Sort:  

Widać, że wiadomości nie są pisane przez polaka, mają błędy, których nawet idiota by nie popełnił. Są przetłumaczone translatorem. Dane na pewno są podane fałszywe. Generalnie podrabianie dokumentów, a potwierdzenie przelewu jest dokumentem, jest karalne i ścigane z urzędu, więc można narobić tej osobie sporo problemów. Nawet jeśli nie jest to polak, to powinieneś zgłosić na policji próbę wyłudzenia i podrabianie dokumentów.

w obecnej technologi trzeba szczegolnie uwazac , ale kurcze musialbys jakos powiekszyc te zdjecia abo screeny bo nie da sie ich odczytac

okej to na razie tak żeby dotarło do jak największej ilości osób żeby się nie dali oszukać

PPM -> view image

kraj wysyłki: Nigeria może budzić podejrzenia ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 60334.00
ETH 2571.82
USDT 1.00
SBD 2.56