Z głębi duszy... Tsukino Usagi

in #polish6 years ago (edited)

800px-The_Scream.jpg2.jpg3 (1).jpg

Bez oka.

depresja.jpg

(...)

I myślisz sobie jestem kimś...
Mam dużo kasy albo jej nie mam...
Jestem inteligentny i nikt mi nie zagrozi...
Bardzo dobrze...
Pochwalam...
Mężczyzna ma być mężczyzna.. Nie ciotą...
Ale jest szkopuł...
Kiedy Ty myślisz że już wszysko wiesz i ogarnąłeś sutuacje........
Robi się nowy wątek.....
Ona już nie jest zainteresowana....
Czemu?
Pytanie podstawowe...

Kim jesteś?
Kogo udajesz?....

water-1246286_960_720.jpg

(...)

Małym człowieczkiem jesteś..
Może to zabrzmi imprtynencko...
Tak sobie myślę o tym wszystkim...
Ty osłem i ja osłem jestem...
Każdy szuka....
Ja znajdę czego chce...
Dużo się wydarzyło...
Może mnie tylko.. ale wiesz może to górnolotnie zabrzmi...
Dużo błędów pomyłek baaardzo źle...
Kara?
Nie...
Bo nikt nie ma prawa sądzić za szukanie szczęścia....
Wiesz dużo mi przyniosłeś smutku i dużo też myślenia...
I to dobrze...
Nadal mam do CB sentyment jak to osoby która zdarza się raz na mln lat...
Ale to nie ma znaczenia...
Ty lubisz gry podchody zawiłe sytuację...
Tylko że ja też.. Ale...
W którymś momencie to jest już zbrodnia...
Myśl co chcesz ją życzę Ci nadal szczęścia...
Takie mam na tą chwilę uczucia, myśli....
Po swojemu oczywiście...
Miałam czas ze odpuscilam ale...
Czasem przychodzi mi myśl...
Że ty to nie umiesz wprost...
...masz zarzuty. Krzyczysz aż...
Tyle mi wrzucisz....
I dobrze ja się nie wypieram...
Tylko.. Spójrz czasem na siebie...
Co zrobiłeś...

I czy to co robisz...
Daje ci to szczęście?...
Spokój?

despair-513528_960_720.jpg

(...)
Życie jest to opowieśc idioty...
Nie chcę się wtrącać w Twoje...
Nie zburzę murów które stworzyłaś...
Cóż jeden człowiek wobec żywiołu...
Tylko brutalne zderzenie ze ścianą...
Bezsilność...
Marność...

i

Pustka uczuć...

(...)

Obojetnośc, uczucie jakże mi bliskim...

(...)

Nauczyć się kochać?
Tak od nowa?
Miłość zjawiskiem nie jest mi znanym...
Nie pojmę tego nie będąc kochanym...

Spokój o którym tyle mówiłaś?

Przecież to zwykła retoryka...

Nie szukam sensu milości, pragnienia...
Nie szukam wrażeń i ...

Nie wnikam...

podpis.png

Cykl opowiadań autorki Tsukino Usagi.

Strona tytułowa : Obraz Krzyk. Munk. Źródło WIkipedia
Muzyka: The Doors The End. Źródło Youtube.

Zapraszam do zapoznania sie z moimi postami.

Być może znajdziecie tu coś interesującego.

Zapraszam do zapoznania sie z moimi postami.

Być może znajdziecie tu coś interesującego.

THX for Vots.

surwiwal podpis.png

Surwiwal XXIw

StartUp:

Mój blog:
https://steemit.com/@laptopy2005

Blog finansowy - Surwiwal XXIw
https://www.facebook.com/olmar.med.finanse/

Blog hobby - Najbardziej meskie hobby
https://www.facebook.com/olmarmed.hobby/

OlMar Med laptopy, części, serwis :
https://www.facebook.com/olmarmed.laptopy/
https://olmarmed.olx.pl/

Sort:  

Ze mna zarabianie online jest prostsze niż myslisz.
http://mariuszbedonski.pl

www.mariuszbedonski1.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 63035.00
ETH 3022.97
USDT 1.00
SBD 3.82