Sort:  

Bardzo proszę o niepromowanie piramid finansowych, które są na liście ostrzeżeń rządzących.

Zmienilem tresc posta. Mam troche klopotow $. Komo mi wsiadl na konto, a leasingi, oplaty, zusy trzeba robic.

jeżeli będziesz się usprawiedliwiał w ten sposób, dość szybko dojdziesz do momentu, gdzie stwierdzisz, że kradzież portfela innej osobie też jest w sumie sposobem na dorobienie.

A naciaganie innych na piramidy to jakby kradzież, tylko że pomagasz innym ludziom by to oni wyciągali pieniądze od innych osób a ty niby rączki masz czyste. Niby.

Sam wtopilem w FixClub, Taurise i Cryptoarb - i polecam tylko te w ktorych mam sam pieniadze, pracuja i placa. Ale nieraz Ponziaki pracuja 2 lata nieraz dluzej a nieraz 2 tygodnie. To nie jest porownywalna skala do kradziezy. Mam firme w branzy handlowej, leasingi, zusy, i ludzi, przy zablokowanym koncie nie pociagne dlugo. Ale nasze opiekuncze Panstwo martwi sie raczej tylko o tych co lubia %, natomiast ja pracuje zawodowo i to po 350h, mam prace przydatna spolecznie , utrzymuje firme, zatrudniam ludzi, place podatki i niestety poniewaz srodki ida na konto firmowe kwota wolna od zajecia mnie nie dotyczy.
Wiec moje pytanie jest proste? Czy to jest etyczne?
Ze lepiej sie traktuje notorycznego obiboka, alkoholika, ktory nie placi alimentów, czy czlowieka ktory wypracowuje PKB, bo pracuje na 3 etaty?
A czym ja sie różnie?
Ze jestem zaradny. Ze mam majątek ktory probuje ocalic.
Wiec to walka o przetrwanie. NIe namawiam, nie agituje, nie spamuje az tak silnie jak niektorzy robia chociazby na YT. A czy to etyczne? Hmm. Nie sprzedaje dzieciom narkotykow pod szkola? Ludzie dorosli obdazeni sa rozumem, i sami moga oceniac to ze skoro projekt wyplaca duzo lepiej jak obligacje obarczony jest w duzym stopniu ryzykiem. Jesli padnie, sam mam w nim pieniadze.
Przepraszam ale mecza mnie takie tematy i zaslanianie sie etyka.
A czlowiek ktory sprzedaje militaria, dajmy na to wiatrowki, i ktos kupi jedna bez pozwolenia w zlej wierze, tylko po to zeby obrobic warzywniak?
Czy ten czlowiek ma zwinąc interes?
Odpowiedzcie sobie sami.

Swoja droga mam juz pomysl na kolejny post, art, Etyka w biznesie :P

Jest tu taki jeden co promuje to. Nie idź tą drogą.

Mozna usunac ten post?
Troche mam ostatnio klopotow $ i korzystam ze wszystkich sposobow.

Usunąć już nie, ale możesz zedytować tak, żeby post był pusty :)
Co do kłopotów z $ - niestety, lepszego rozwiązania niż ciężka praca nie ma :)

Już nawet Rafał Zaorski wraz z Trading Jam Session biorą się za ten scam. Można odnaleźć na YT, jak Rafał o tym opowiada. Oby dobrali się tym oszustom do tyłka, bo najwyższy czas, żeby ich w końcu capnąć i wrzucić do więzienia. Najlepiej chińskiego ;)

ja mam 50$ w tym. A jestem od mc. Fakt ze opinia slaba idzie za tym projektem.
Zmienilem tresc posta.

Dobrze, że tak szybko zareagowałeś i zmieniłeś treść posta.
Błądzić jest rzeczą ludzką, więc było minęło i nie ma co do tematu wracać.
Pozdrawiam Cię i mam nadzieję, że uda Ci się wyjść z problemów finansowych szybciej, niż sam się tego spodziewasz.

NIe dziekuje. Ale projekt ktory prowdze zaczyna nabierac sensu, tymbardziej ze sam daje rady jak wychodzi sie z finansowego dolka.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63501.83
ETH 2650.23
USDT 1.00
SBD 2.81