Uwaga na phishing. Utracona reputacja

in #polish6 years ago

Post z odmową wypłaty

Parę dni temu zalogowałem się we fałszywym okienku logowania. Haker tworzył posty z mojego konta, w których było pełno linków phishingowych. Wszyscy mnie flagowali więc reputacja spadła do zera. Zanim odzyskałem konto minęło pare dni. Kto może pomóc niech kliknie na upvote:) Nie moge publikować zdjeć poniżej reputacji 10. Dałem się podejść przez chwilę nie uwagi ...nie wiarygodne.

Uważajcie na linki !
Dziękuje:)

Sort:  

Załóż sobie nowe konto i tyle, nie miałeś tutaj niewiadomo ile, plus opisz na nowym w dokładny sposób co się stało, to moze nawet załapiesz się na artykuł w Tygodniku Kuratorskim jako ostrzeżenie ;)

I'm still going around trying to track everyone who flagged you to remove their flags. Since you deleted some comments those flags can't be removed unfortunately.

It was my first idea to delete everything, stop wirus spreading. I am a newbie here:) But everwhere I choose level hard, so It will be fun to start from zero :) thanks for your support

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 69662.55
ETH 3388.96
USDT 1.00
SBD 2.77