Witam steemit - kilka słów o mnie

in #polish6 years ago

Hej, 

w końcu zarejestrowałem się na tym portalu więc czas na krótkie przedstawienie. Kryptowalutami zainteresowałem się poważnie gdzieś w połowie tego roku i dość szybko trafiłem też na steemit. Do tej pory byłem jednak bierny, czytałem jedynie posty, które były udostępniane na innych portalach, czasami przeglądałem tu popularne tagi. Stwierdziłem jednak, że warto to zmienić i czasem samemu dodać treści zwłaszcza, że od czasu do czasu mam przemyślenia, którymi chciałbym się podzielić.

Po tym  wstępie kilka słów o mnie. 27 lat, pochodzący i mieszkający w Gdańsku i z tym miastem silnie związane. Doświadczenie życiowe dość duże, skończone studia, była praca na etacie, teraz głównie zlecenie i dzieło przy różnych projektach. Działam głównie w obszarze Social Media ale zajmuję się też prowadzeniem i koordynowaniem projektów. Moje główne zainteresowania zostały przedstawione na obrazku (podobno dobrze, jak do tekstu dorzuca się tu jakąś grafikę). Pasjonuje się piłką nożną, teraz głównie kibicuje ale w przeszłości dużo się za piłką biegało. Kolejną dużą sprawą jest poker, gram od lat, obracam się sporo w towarzystwie pokerzystów i jedynie żałuje, że nasze państwo wyeliminowało praktycznie możliwość legalnej gry. Kocham kino więc od czasu do czasu może wrzucę jakąś recenzję filmu. Aha no i kilka razy w życiu udało mi się skoczyć na spadochronie. Całość spina blockchain gdyż uważam, że w tym leży przyszłość. Decentralizacja i rozproszone rejestry to jest to.

Miało być krótko, wyszło trochę dłużej, ale mam nadzieję, że nie przynudziłem. 

Sort:  

Witam! :D
Lipa niestety z tym pokerem u nas w kraju, ale ostatnio powstała dosyć fajna liga "legalny poker". Wiem, że jest w trójmieście i w Poznaniu.

hej, no znam nawet organizatorów tej ligi. jak ktoś zaczyna dopiero grać w pokera i chce się pobawić to rzeczywiście liga jest dla niego.

Welcome to steemit kuxon. Best of luck to you!

,,Kolejną dużą sprawą jest poker, gram od lat...,, W jakich latach grałeś...czy za czasu Pyszałka... Moim zdaniem w pokerowa złota era się skończyła i to już zaczęło się psuć od kiedy Amaya Inc przejęła największy soft zabierając rakie . David Baazov zepsuł to co był genialnie stworzone przez pierwoustego właściciela. Kolejna sprawa to zbiegiem lat zaczesała się ciężko no i na koniec klin w postaci zakazu ale co im to dało:)

No pyszałek to dość dawne czasy, to na samym początku mojej drogi. No zlote czasy niestety minęły, amaya to jedno, a drugie to niestety sprawa full tilt i innych roomów gdzie straciliśmy szansę grać z amerykanami. W polsce zakaz realnie dotknął gier live, chociaż jest cały czas mnóstwo prywatnych gierek. Jeżeli chodzi o granie w necie to mimo tych zakazów większość graczy dalej gra i sobie z tym radzi

Witaj na Steemit, nie, nie było nudno, dobrze się czytało.

Welcomme to the Steemit community @kuxon,
hope you have a greate time here!

gz @davsner

Thanks for the nice welcome. Some of my post may also be in English

Witam serdecznie ! ;)

welcome to steemit world . Always Remember 5 points..
1)Never copy paste content from any where ..
2)It can take some time but if you work hard , God will definitely give you success..
3)Never abuse anyone or post haterade content on steemit..
4)Daily post will increase your REPUTATION SCORE (number by the side of your name)
Reputation score is mainly based on upvotes and comments .
No matter what you post ,if it gets upvotes and comments then reputation score will increase
Don't let anyone flag you or downvote you..
5)Your first post should be your introduction..
You can follow me @be4u

"Działam głównie w obszarze Social Media"

"blockchain (...) uważam, że w tym leży przyszłość"

Witaj! Gdzie Ty byłeś jak Ciebie nie było? Z taką profesją i z takim podejściem będziesz bezcenny dla tagu polish. Obserwuj, pisz, komentuj jak najwięcej.

Powodzenia!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64534.17
ETH 3150.15
USDT 1.00
SBD 4.01