You are viewing a single comment's thread from:

RE: [TemaTYgodnia #38] „Kanał” Andrzeja Wajdy – jeden z najlepszych filmów wojennych w historii kina

in #polish6 years ago

Wielki film! A i Twój tekst znakomity. Dużo się z niego dowiedziałem i chyba niedługo obejrzę go powtórnie. Kilkanaście dni temu skończyłem mega poruszającą książkę "Zośka i Parasol", więc myślami ciągle jestem w temacie powstania. A kolejna rocznica już blisko.

Swoją drogą szkoda, że nie powstało więcej filmów opowiadających o Powstaniu Warszawskim. Zdaje się, że pomiędzy "Kanałem", a "Miastem 44" nie było innej polskiej produkcji przedstawiającej to ważne wydarzenie.

Sort:  

Kilka ich było, jak napisałem - każda dekada inaczej o tym opowiada. Np. "Kolumbowie" z lat 70-tych (serial) i wybitny film dokumentalny "Powstanie Warszawskie" z 1994 r. (szczęka mi opadła)

Dzięki za polecenie tych tytułów!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54414.30
ETH 2295.54
USDT 1.00
SBD 2.30