You are viewing a single comment's thread from:

RE: "Jestem Mordercą" - polski film, który został moim ulubionym tego roku.

in #polish7 years ago

Świetny tekst!
Mnie osobiście ten film aż tak nie urzekł, nie mniej jednak wywarł na mnie bardzo dobre wrażenie. Arkadiusz Jakubik to ostatnimi laty mój ulubiony polski aktor, a w tym filmie również swoją klasę pokazał. Idąc do kina na ten film spodziewałem się, że wszystko będzie bardziej skupione wokół samego mordercy (czy też podejrzanego). A tu jednak wszystko kręciło się wokół policjanta prowadzącego sprawę. To o jego moralności można dyskutować najwięcej...

Sort:  

Owszem, uważam że główny bohater jest na tyle wielowarstwowy, że najlepsi krytycy mogliby się kłócić o to, czy jest protagonistą, antagonistą, protagonistą tragicznym czy jeszcze kimś innym.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 59435.06
ETH 2521.75
USDT 1.00
SBD 2.42