You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kawa, moja wspaniała kawa... Jak bardzo uzależniająca jest naprawdę?

in #polish6 years ago

Cześć! Niezły pomysł na pierwszy post :) Ja kawę piję prawie każdego dnia i coraz bardziej lubię jej smak. Czasami mam z 2-3 dni, kiedy jej nie konsumuję i bólu głowy nie miałem. Ale za to w godzinach, gdy ja normalnie spożywałem, przychodziła wielka senność i znużenie.

Znam jednak osoby, które bez codziennej kawy nie są w stanie funkcjonować z powodu tak dużego bólu głowy. Nasze organizmy chyba za bardzo się do niej przyzwyczajają...

Życzę powodzenia przy pisaniu kolejnych postów! Polecam oznaczać swoje teksty polskimi tagami. Jest większa szansa, że ktoś je wtedy odnajdzie i doceni. Przejrzyj linki, które w komentarzu zamieścił @informator i tam znajdziesz popularne polskie tagi.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.031
BTC 60795.60
ETH 2627.31
USDT 1.00
SBD 2.58