You are viewing a single comment's thread from:

RE: Wojna?

in #polish6 years ago

Zacznę od tego, że odpowiem na pytanie retoryczne ze wstępu: moim zdaniem film jak najbardziej wpisuje się w dzisiejsze pojmowanie sztuki :)

Bardzo się cieszę, że mogłem przeczytać Twój tekst o tym filmie. Teraz już wiem, że warto na niego iść. Wybiorę się zapewne w najbliższych dniach z moją drugą połówką do krakowskiego kina studyjnego "Ars". Coś mi się wydaje, że tam klimat będzie po prostu przecudowny podczas seansu.

Po obejrzeniu "Idy" miałem ambiwalentne uczucia. Nie mogłem powiedzieć, że film mnie całkowicie kupił. Mam nadzieję, że z "Zimną wojną" będzie lepiej.

Jestem pod dużym wrażeniem wysokiego poziomu Twojego tekstu. Aż zazdroszczę (ale w takim pozytywnym sensie) tego jak dobrze dobierasz słowa, by najtrafniej opisać to co chcesz przekazać. Widać, że znasz się na opisywaniu sztuki, chociażby przez fachowe słownictwo jakim się posługujesz.

Sort:  

Bardzo Ci dziękuję za tak miłe słowa, choc osobiście czuję się jakbym posługiwała się tylko kilkoma wyrazami i nie w pełni odzwierciedlała moje myśli. Zdecydowanie lepiej wychodzi mi to obrazem aniżeli słowem.

P.S. Zazdroszczę seansu w kinie „Ars”.

Widze że super znasz się na filmach. Troche żałuje że nie napisałem drugiego posta na eksperta żeby Cię wesprzeć. Przeglądam #pl-filmy coś ostatnio się więcej wpisów mi pojawia. Troche mi szkoda że jest zaniedbywany w upvoty przez "grube płotki"😀

Dziękuję :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 63793.15
ETH 2613.38
USDT 1.00
SBD 2.82