You are viewing a single comment's thread from:

RE: Czytam sobie #12. Donoszę z biblioteki. Sierpień

in #polish6 years ago

Cieszę się, że zostałem inspiratorem :) Po "Idiotę" sięgnę prawdopodobnie, gdy przeczytam wszystkie książki o Wiedźminie, które niedawno kupiliśmy z narzeczoną.

Co do Szczygielskiego, to jestem po lekturze książki"Za niebieskimi drzwiami", którą mi poleciłaś. I zrobiła na mnie świetne wrażenie! Czytałem z wielką przyjemnością, a sama końcówka - świetna! Takie zakończenia po prostu uwielbiam :) Na pewno wybiorę się jeszcze kiedyś do działu dla młodzieży i wypożyczę inne pozycje tego autora.

O Dukaju słyszałem już wiele dobrego, ale jeszcze nie miałem okazji zapoznać się z jego książkami. Może kiedyś się uda :D

Sort:  

Gdy opisywałeś Braci Kramazow, pomyślałam, że wielki czas na Dostojewskiego. :)

Szczygielski jeszcze nie jest tak popularny, jak można by wyrokować po jakości jego książek - pomysłach na fabuły, zgrabnym języku, ciekawej kompozycji. Polecam właściwie wszystkie tytuły - można na przykład wedle kolejności wydania czytać: Omega, Czarny młyn, Czarownica piętro niżej. Wszystkie napisane z fantazją i bardzo plastycznie - takie filmowe.

Na okładce mojego egzemplarza była krótka notka o autorze. Mimo, że nie jest jeszcze niebywale popularny, to jednak jego książki są bardzo doceniane. Stąd liczne nagrody i wyróżnienia.

Tak - łowca nagród. :) I pomimo braku promocji medialnej, ogólnego szumu wokół autora, chyba książki sprzedają się nieźle, bo wydawnictwo ma się dobrze.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57616.20
ETH 3030.92
USDT 1.00
SBD 2.25