You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jak pisać dobre artykuły✍

in #polish6 years ago

A ja najczęściej grafiki do artykułów dodaję na końcu. Chyba, że mam od razu w głowie pomysł jaki obrazek będzie najbardziej oddawał to o czym chcę napisać.

Również jestem zdania, że dobrze jest najpierw pisać na brudno. A dopiero na końcu dokonywać korekt, ustawiać odpowiednio tekst, wprowadzać jakieś modyfikację, poprawiać błędy, dopisać lub usunąć jakiś fragment. Ten etap dopieszczania posta jest najbardziej żmudny i często sporo czasu zajmuje, ale jest bardzo ważny.

Sort:  

To tak jak ja, piszę na brudno, potem sklejam i na końcu myślę o fotkach, których czasami - własnych mam ze dwadzieścia i powolutku coś z nich wyciągam. Pozdrawiam.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 55157.38
ETH 2317.75
USDT 1.00
SBD 2.33