You are viewing a single comment's thread from:

RE: Żyj nam jak najdłużej Keanu 🎥🎬🔝🔝🔝

in #polish6 years ago

Keanu Reeves raczej nie należy do grona moich ulubionych aktorów, jednak muszę przyznać, że w "Matrixie" wypadł genialnie. Do tej roli nadawał się znakomicie :)

Sort:  

Mnie przekonuje nie tylko w "Matrixie", ale oczywiście szanuję Twoją opinię @kusior 👍 Rozbudziłeś jednak moją ciekawość - jacy aktorzy należą do grona tych ulubionych? 😉

Listę moich ulubionych aktorów znajdziesz na moim blogu: http://zkusiorabani.pl/top-ten-aktorzy/.

Niedługo przerzucę pewnie ten tekst także i na Steem.

Plusiki lecą za Pitta i Leo 🔝🔝 Oraz za wyróżnionych: De Niro, Pacino, Gary Oldman, Morgan Freeman - tu znalazłam więcej moich ulubieńców z ekranu 😉👌
Ps. Bardzo ciekawy blog, jak starczy mi czasu spróbujemy się zaprzyjaźnić 😊

Tam zacząłem publikować zanim odkryłem Steemit :) Ale teraz już większość tekstów ląduje na blockchain, a zewnętrzny blog traktuje jako drugorzędny.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61133.31
ETH 2887.29
USDT 1.00
SBD 3.64