Centrum odwoławcze

in #polish6 years ago

the-weight-of-the-2033590_960_720.png

Jest to post w którym można zgłaszać niesłusznie otrzymane flagi (w formie komentarza) zarówno nadane w wyniku działania pręgierz jak i otrzymane np. w wyniku ataku zagranicznych użytkowników.

Zgłoszenie powinno zawierać:

  • Oflagowany post
  • Krótki opis zdarzenia
  • Mile widziane potwierdzenia praw w przypadku plagiatu

Każde zgłoszenie będzie rozpatrywane podobnie jak w przypadku zgłoszeń do pręgierz. Do użytkowników apeluję o nie nakładanie dodatkowych flag na posty zgłoszone jako odwołania.

Sort:  

poflagowałem trochę, jeżeli to się będzie powtarzać to daj znać pod tym komentarzem

Zagłosowane, niestety nie jestem w stanie przebić flagi, ale jestem dobrej myśli co do tego. Pool rape poprzez self upvote trzeba nagłaśniać

kurde, to może fajnie tutaj zacząć działać :)

Ludzie nie mogą bać się używać flagi i ostrzegać innych użytkowników jeśli źle postępują. Jednocześnie powinni mieć prawo do obrony swoich racji jeśli zostali pokrzywdzeni.

Dostaliśmy downvote'y za wytknięcie plagiatu z Góralem ;)
https://steemit.com/polish/@maravond/kuchnie-swiata-1-chleb

Flaga niesłuszna, poszedł upvote

i ode mnie też :)

Kontroluje ktoś to czy nie? Ilu użytkowników tym kieruje skoro dają flagi? Chciałbym znać odpowiedzi na te pytania.

O jakie znowu flagi chodzi?

Kurator rozdał jakieś flagi? Nic mi o tym nie wiadomo.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60947.53
ETH 2913.40
USDT 1.00
SBD 3.56