You are viewing a single comment's thread from:

RE: KRYPTOWALUTY - Co się dzieje z rynkiem kryptowalut?!

in #polish7 years ago

Analiza w tej notce to miód dla mej duszy, bo też mam skłonność do długoterminowych inwestycji (btc,iota,omg). -Dzięki.
Ale byśmy nie zamienili się w towarzystwo wzajemnej adoracji, warto też czasem dać jakiś kontrapunkt. Więc -inwestycje krótkoterminowe też mogą mieć sens, jeżeli to robi się dobrze:

Sort:  

Jeżeli jest się dobrym to inwestycje krótkoterminowe są lepsze niż długoterminowe bo daja większe zyski, ale tak jak napisałem, jeżeli jest się dobrym.
Ja nie znam się na tradingu i nie interesuje mnie on. Dlatego, że nie lubie nic "musieć" po to inwestuje w krypto, złoto i nieruchomości aby być wolnym człowiekiem. A trading oznacza ciągła nauke i ciągłe śledzenie rynku.
Jeżeli nie śledzisz rynku nie kupujesz lub sprzedajesz to nie zarabiasz. Więc tak naprawde robiąc trading stworzyłbym sobie pełnoetatową pracę. Moja strategia jest inna. Szukam dobrych projektów i pomysłow, upewniam się, że za nimi stoją ludzie, którzy znają się na tym co robią i wchodzę tylko w takie projekty.
Tak naprawdę w momencie w którym znajde taki projekt i w niego wejdę moge o nim zapomnieć i wrócić za 2 lata sprawdzić czy miałem rację. Mi taka strategia odpowiada

Za złoto płacisz krypto czy fiat.Pytam ponieważ chcę udowodnić swoim znajomym że za krypto kupię złoto.Znalazłem w Holandii sklep gdzie mogę kupić za krypto.

Można kupić złoto za krypto, ale ja kupiłem je za fiat już ponad 2 lata temu, kiedy wszyscy mówili, że poniżej 1000$ nie zejdzie. Kupiłem je za 1060$.

No to trafiłeś też wtedy myślałem kupić,ale wiesz jak jest a dobra jutro

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60592.45
ETH 2714.27
USDT 1.00
SBD 2.45