You are viewing a single comment's thread from:

RE: @pomocnik - bot reagujący na spam w komentarzach

in #polish6 years ago (edited)

"Najczęściej są to komentarze w języku angielskim, a szybka analiza użytkownika pozwala przypuszczać, że nie zna on języka polskiego..."

Czyli Polonusy, znający język polski biernie (rozumiejący artykuł), ale bez polskiej klawiatury i nawyku pisania po polsku -będą tutaj wykluczeni?

Sort:  

Nie, nie. Samo pisanie po angielsku pod polskimi treściami nie jest traktowane przez bota jako spam. Chodzi o takie generyczne komentarze "Nice photo" czy "Followed and resteemed". Jak ktoś odpisze normalnym zdaniem / zdaniami po angielsku to bot nie oceni tego jako spam (w bazie normalnych komentarzy są i polskie i angielskie)

sama czesto ogladajac posty widzac cos co mi sie spodobalo, komentowalam krotko i zwiezle .... "Nice photo" lub pod postami z innych narodowosci pisalam po polsku ze cos mi sie podoba.... :) ( jak ktos chce wiedziec co napisalam moze sobie przetlumaczyc) Boty nigdy nie beda doskonale i zawsze kogos skrzywdza a juz napewno nie jestem za tym zeby same flagowaly :/ .... po drugie nawet jezeli jakis bot mi napisze ze fajna fotka czy obrazek to chyba krzywdy mi tym nie robi? troche nie rozumiem tego ........co innego jak by pod jednym postem powtarzal sie i spamowal tym samym zdaniem czy wyrazem ....

Właśnie też doszedłem w międzyczasie do wniosku, że nie ma co patrzeć tylko na jeden komentarz, a na całą historię. I jako spam traktować sytuację, kiedy ktoś ciągle pisze to samo. Póki co to z tym botem takie "pierwsze koty za płoty" i testuję sobie jak to działa w praktyce. Bo założenie jest takie, że ten bot ma pomagać a nie szkodzić :) Więc jak będzie słabo działał i bardzo rozrabiał to go wyłączę i tyle ;)

:) Super ze kombinujesz :) ....kawal dobrej roboty i tak :) Pozdrawiam!!!!

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70733.96
ETH 3563.16
USDT 1.00
SBD 4.76