Dzieci indygo

in #polish6 years ago (edited)

Mam prostą metodę: jeżeli chcę to coś oglądać, powtarzając wkółko i narzucając sobie siłą woli dyscyplinę, by to przerwać - to musi być dobre.

Już to rozrzucałem po różnych miejscach sieci, przestałem i myślałem: minęły tygodnie - zapomnę. I pech chciał, że dzisiaj to otworzyłem znowu, to teraz i wy to poznajcie:

A rok wcześniej było tak:

(Jest znacznie więcej jej nagrań na YT, ale teraz nie chcę przynudzać)

O takich ludziach mówi się: dzieci indygo.
Dzieci, które przyszły na ten świat, by inicjować konieczne zmiany i wskazać kierunek dalszego rozwoju ludzkości.
To stare dusze, co widać w ich wszystkowiedzących, głębokich oczach, już w dzieciństwie. Są inni, nie dopasowują się do reszty, to reszta musi je zrozumieć. Bezwiednie czytają w Kronice Akaszy. Działają jakby mieli wmontowany kompas piękna, harmonii, miłości i intuicji. Te dzieci pokonały w sobie "gen niewolnika" - to wojownicy światła.

Może zbyt górnolotnie mnie poniosło, tak się dzieje zawsze, gdy coś adoruję. Trudno, tak musi być.

Sort:  

indygo to niespotykany do tej pory kolor aury i stąd określenie dzieci indygo, niestety naukowcy/lekarze uważają że ten fenomen to ADHD i chcą te (zdrowe) dzieci leczyć farmakologicznie

Też dostrzegam u tej dziewwczyny pewne anomalie, które dałoby się określać jako ADHD (choć nie jestem tu specjalistą). Ale ważne jest, jak to zaprzęgać do twórczej ekspresji w piękny sposób, aby harmonizowało się poprzez sztukę. No i daje to piękne rezultaty.
Dla mnie to wspaniała umiejętność rozwijania pewnych cech osobowych, aby nie były brzydkie tylko stawały się piękne. To jest właściwe wychowywanie dziecka, chwała rodzicom i szkole.

Myślę, że wolne kultury, które potrafią tak w pełni dostrzegać i rozbudowywać potencjały ludzi, mają przed sobą wielką przyszłość. Natomiast kultury, zaduszające ekspresje, ośmieszające, nieakceptujące inności, to te kultury jałowieją, stają się sztuczne, a oficjalne talenty są plastikowe -takie kultury umierają.

Indygo to dużo więcej niż talent do śpiewania, choć pewnie trudno żeby go im brakowało.

Oglądałem na YT różne jej wywiady i były bezbłędne. Wiele innych osób musiałoby się latami szkolić, aby robić to, co ona robi spontanicznie.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63548.34
ETH 2646.78
USDT 1.00
SBD 2.74