DLive - jest lepiej niż byłosteemCreated with Sketch.

in #polish6 years ago

Witam, kiedy tylko usłyszałem o możliwości streamowania to od razu chciałem sprawdzić jak to wygląda na steemie. Dla tych którzy nie wiedzą to platformę do streamowania powiązaną ze steemem znajdziecie pod adresem: https://www.dlive.io
Po pierwszych testach które robiłem prawie 3 tygodnie temu wyglądało to bardzo lipnie, ale były to dopiero początku tego serwisu i nie liczyłem na super połączenie z ich serwerami. Używając programu OBS do streamowania na tamtą chwilę miałem około 90% strat klatek które wynikały z ich połączenia. Na innych popularnych serwisach typu twitch.tv wszystko działa na najwyższych detalach bez najmniejszej ścinki.
Dzisiaj robiąc kolejne testy było już trochę lepiej, bo miałem tylko 50% strat klatek, ale to nadal nie daje żadnego komfortu przy oglądaniu. Oby jak najszybciej to się poprawiło, nie mogę się doczekać kiedy będę mógł wreszcie odpalić streama ze swojej ulubionej gierki :)
A wy sprawdzaliście już jak działa u was dlive ?

2535.png

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63475.77
ETH 3117.23
USDT 1.00
SBD 3.94