Cześć steemit!

in #polish6 years ago (edited)

Cześć wszystkim użytkownikom #polish steemit!

Zdążyłem już napisać 3 posty o moim Hobby, a nawet się nie przedstawiłem.                                                                                   

Więc, mam na imię Kuba, mieszkam w Krakowie, uczę się Informatyki.                                                                                            

Do założenia tu konta nakłonił mnie kolega, powiedział że mam dość ciekawe hobby i można by o nim coś tu napisać, posłuchałem.

Będę między innymi pisał o swoim największym Hobby, czyli ASG, lecz poza tym znam się na polityce, historii 2 wojny światowej oraz Cesarstwa Rzymskiego, geografii, informatyce, piłce nożnej(zwłaszcza Bundesliga i La liga)  oraz liznąłem też za młodu trochę astronomii i astrofizyki.

Mój przyszły content będzie głównie o ASG, lecz na pewno nie raz napiszę jakąś ciekawostkę z przeszłości, coś o motoryzacji się znajdzie, oraz z branży IT oczywiście, w końcu tego mnie uczą.

Jestem otwarty na sugestie, jeśli chciałbyś się o czymś dowiedzieć, z wyżej wymienionych dziedzin, pisz śmiało w komentarzu.


Wielkie dzięki za przeczytanie posta, zapraszam do moich pozostałych postów o zabawie dla "dużych chłopców" czyli o Airsofcie, Pozdrawiam serdecznie całe community steemit!

Sort:  

Witaj! Hobby masz naprawdę interesujące :) Fajnie, że kolega Cię namówił, bo na pewno wzbogacisz Steemit wieloma wyjątkowymi tekstami. A im więcej tutaj różnorodności w tematach tym lepiej :D

Cześć
Miło poznać :)
Ja też z Krakowa.

Cześć, zawsze miło krakusa spotkać :)

Witaj na Steemit, jak podoba się Tobie ta platforma

Cześć! Bardzo mi się podoba, bardzo się wciągnąłem w pisanie o moim Hobby, pozatym community wydaje się być bardzo dojrzałe, a przede wszystkim nie ma trolli, co mnie bardzo cieszy.

mogłem jeszcze więcej tych "bardzo" napisać haha

Bardzo dobrze jest :)

Zgadza się nie ma Trolli na tej platformie, i to właśnie jest bardzo duży plus, mam nadzieję że tak cały czas będzie

Witamy na pokładzie Kuba :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63901.15
ETH 3133.40
USDT 1.00
SBD 4.05