Zarobki a pasja, czyli o wizerunku i kreowaniu się.

in #polish7 years ago (edited)

Piszę to dość późno z uwagi na przemyślenia (btw o tej godzinie mam dużo przemyśleń) i z uwagi na to, że mało osób to zobaczy to napiszę tak trochę mało, ale wracając.

Zarobki na steemit i d.tube

Zarobki są na pewno większe niż na innych serwisach, ale ze względu na dobrych twórców te serwisy trzymają się w porównaniu do jednego z viralowych już stron. Czy są duże? Z pewnością tak, ale trudno jest przyciągnąć do siebie szerszą grupę ludzi. D.tube pozwala twórcom niszowym zaistnieć bez ograniczeń wolności słowa (bo co to za wolność jak za nieprzesadne wyrażanie siebie grozi strike). Zarobki zarobkami, ale co JA w tym wszystkim widzę?

Pasja a dobry marketing?

Z pasji tylko niektórzy potrafią się utrzymać, ale czy można znaleźć przyszłość na steemit? Oczywiście, że tak. Powiem szczerze, podchodziłem do pisania blogów już 3 razy i za każdym razem był wyśmiewany i mało się klikał. Nie było mowy o wyrażaniu siebie w jakikolwiek sposób, dopóki nie dotarłem do steemit. Pomyślałem, że jednak z pasji da się coś zarobić sensownego. I nie mówię od razu, że jak dostanę pieniądze to od razu je wydam, ani tego że nie będę pisał bredni po to tylko aby dostać pieniądze. Steemit to z pewnością społeczność myśląca, która pomaga sobie nawzajem bez jakichkolwiek sprzeczek. Na tą chwilę to jest jeden z większych stron które na to pozwalają. Jeżeli społeczność uzna, że jesteś na dość dobrym poziomie, wtedy dopiero możesz wiedzieć, że pieniądze są zarobione we właściwy i sumienny sposób.

Czy ja mam szansę?

Jeżeli wiesz, że jesteś w czymś dobry to dokumentuj to. Jeżeli wierzysz w siebie, że możesz coś zrobić ze swoim talentem to rób to! Możesz zaistnieć jeżeli tylko chcesz. Ja też mam swój cel. Też mam swój talent. Jeżeli bym go nie wykorzystywał to teraz by mnie tutaj nie było! I nie, nie jest mówcą motywacyjnym. Ja w jakiś sposób potrafię dotrzeć do ludzi.

Dyskusja

Oczywiście zapraszam was do dyskusji, ja się z wami żegnam i do usłyszenia!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 58861.70
ETH 2499.51
USDT 1.00
SBD 2.48