For Honor News #1 - 9 Stycznia

in #polish4 years ago (edited)

Szczęśliwego nowego roku wojownicy!

Postanowiłem powrócić (po raz kolejny) do Steemita, jeszcze nie wiem, czy ponowna zajawka się utrzyma, ale mam nadzieję, że tak. Przez ostatni czas wciągnęła mnie strasznie jedna gra - For Honor - i to jej będę przeznaczał teraz przyszłe posty, w formie aktualizacji i/albo filmów/streamów.

Ten post będzie o nowinkach z 9 stycznia.

Co nas czeka w styczniu?

99i8kd.png

Śnieżny festiwal trwa już od dwóch dni, za tydzień za to możemy się spodziewać testowania pewnych zmian lub reworka jakiegoś bohatera (prawdopodobnie obiecany Centurion).

Więcej informacji za tydzień

Śnieżny festiwal

3zhzoy.png

Zawalczcie w specjalnym trybie gry i zgarnijcie nagrody takie jak efekty, ornamenty
czy stroje. Tylko dostępne podczas eventu!

Powrót lodowych potyczek!

jxklxt.png

Wspaniały tryb 2vs2, gdzie walczy się na pękającym lodzie! Zamierzasz wygrać honorowo, czy może jednak wykorzystasz elementy topniejącego lodu? A może zwyczajnie zepchniesz oponenta do lodowatej wody?
Wybór jest twój, ważne jest tylko, aby mieć zabawę.

safxex.png

Frakcja z największą ilością wygranych w trybie eventu zgarnia:
1500 stali + 3 skrzynie łupu

za miejsce drugie należy się:
1000 stali + 2 skrzynie łupu

dla "przegranych" nagroda pocieszenia:
500 stali i 1 skrzynia łupu

Widzimy się za tydzień w kolejnych For Honor'owych nowościach!
Cześć!

Źródło:
https://forhonor.ubisoft.com/game/en-us/news-community/152-360126-16/warriors-den-recap-january-9

Sort:  

Po mojemu powinieneś mieć wyłączone zarabianie , bo to nie twój tekst tylko przetłumaczony 1 do 1 z oryginału. Podobnie miałeś na innych swoich kontach które ci oflagowali , tak jak dziś jedno z nich

Witam,

Rozumiem i od następnego razu będę wyłączał zarabianie na tłumaczonych postach co do kont to posiadam jeszcze jedno na, którym nie ja piszę posty, ja je tylko założyłem dla bliskiej mi osoby z mojego drugiego numeru telefonu.

Dziękuję za zwrócenie uwagi i nieoflagowanie mnie (chyba)
wciąż jestem nowy w całym steemicie :D

Yay!
Your post has been boosted with ESTM. Keep up the good work!
Dear reader, Install Android, iOS Mobile app or Windows, Mac, Linux Surfer app!
Learn more: https://esteem.app
Join our discord: https://discord.me/esteem

!sc ban
Account belongs to well known scammer who refused to stop abuse of Steemit.

!sc unban
Unbanned while going through investigation.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 60880.32
ETH 3371.93
USDT 1.00
SBD 2.52