Homeworld Remastered - odświeżony najlepszy klasyk z 1999 roku - epicki RTS

in #polish6 years ago (edited)


 Relic Entertainment w 1999 roku wypuścił jeden z najbardziej nowatorskich RTS'ów. Homeworld i Homeworld 2 to był w owym czasie najlepszy RTS 3D jak można było oglądać. Kiedy po raz pierwszy grałem w tą grę, to po prostu mnie zatkało. Była piękna i taka została. Przez długie lata czekałem na kolejną część i niestety nic.  

Gearbox Software kupił za 1,35 mln USD prawa do tej gry i ... czekałem na efekt. Warto było bo jest poprostu imponujący. Homeworld Remastered to po prostu dzieło. Ulepszono grafikę w znacznym stopniu (UltraHD) i dodano zupełnie nowe udźwiękowienie, które jest niesamowite. 



Homeworld Remastered to w sumie 4 gry w jednej: Homeworld i Homeworld 2 oraz ich odświeżone wersje. Dzięki takiemu połączeniu możemy wrócić do starych tytułów i od nowa przeżyć wspaniałą przygodę w misjach dla jednego gracza, vs CPU i dodanym modułem gry w sieci. 



Sam Homeworld był bardzo popularny ze względu na możliwość tworzenia mod'ów do gry. Powstało ich całe mnóstwo (Star Wars, Star Trek, Batllestar oraz Stargate i wiele innych). Do unowocześnionej wersji dodano wiele nowych funkcji, których bardzo brakowało w starszych wersjach. Dzięki temu gra stała się jeszcze ciekawsza. 

Na uwagę zasługuje fakt, że gra nie wymaga połączenia z internetem. To bardzo dobry pomysł, szczególnie dla osób, które lubią zabić nudę grając w miejscach pozbawionych internetu lub w sieci lokalnej. Dla mnie to wielki plus dla gry. Wymagania sprzętowe do gry na przyzwoitym poziomie nie są bardzo wygórowane i śmiało można dobrze się bawić nawet na starszym sprzęcie. 

Koszt gry w granicach 120-150 zł to niezbyt wygórowana cena za świetną produkcję. Gra ma być stale aktualizowana, a możliwość dodawania mod'ów sprawia, że możecie się świetnie bawić ze swoimi ulubionymi uniwersami. Na Dtube wrzuciłem 2 filmy producenta gry zawierające krótkie making of. 

Film 1

Film 2

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61358.50
ETH 3378.70
USDT 1.00
SBD 2.52