Jak zdobyć Kryptowaluty za darmo.

in #polish6 years ago

Witam.Ostatnio spotkałem się z wieloma osobami które bardzo by chciały wejść do świata kryptowalut,
jednak boją się zainwestować swój kapitał,albo go nie posiadają.
W tym poście chciałbym przedstawić sposób na pozyskanie kryptowalut za darmo.
Oczywiście za darmo nic nie ma,trzeba poświęcić swój czas.
Nie są to zarobki które pozwoliłyby rzucić ci pracę ale zaznajomi cię z niektórymi altami.
Uzbierane środki można przerzucić na kopalnię w chmurze Eobot gdzie jest 20 kryptowalut.
I która jako jedna z niewielu płaci od 5 lat ale to temat n innego posta.
Środki można też przerzucić na giełdę i spróbować sił w treidingu bez obawy że stracimy środki.
klp_cyberprzestepca_kod.jpg

Mowa tu o CoinPot-jest to mikroportfel który obsługuje 5 walut cyfrowych takich jak
Bitcoin, Bitcoin Cash, Dash, Litecoin, Dogecoin
jest też możliwość kopania tych walut przez webmining,
ale w tym wypadku używamy już mocy procesora.
CoinPot obsługuje najlepsze krany takie jak: MoonBitcoin,MoonDash,MoonLitecoin,
MoonDogecoin,MoonBitcoinCasch,BitFun,BonusBitcoin.
coinpot.jpg

Opiszę teraz wszystkie kroki po kolej co należy robic.
Najpierw zakładamy konto na CoinPot tzw. portfel.Link poniżej.
https://coinpot.co/
potem wciskamy Register
podajemy swojego e-maila potem hasło dwa razy,wypełniamy captcha
i potwierdzamy że zgadzamy się na warunki korzystania z usługi.
Teraz wchodzimy na e-mail i aktywujemy konto.Pierwszy etap za nami.
Teraz podam linki referencyjne do kranów które obsługuje CoinPot.
Ważne jest żeby podać taki sam adres e-mail jaki podaliśmy do portfela CoinPot.
inaczej nasze środki nie będą trafiać na portfel.
2reg.png
moon bitcoin-http://moonbit.co.in/?ref=c6c73b0c35bf
moon dogecoin-http://moondoge.co.in/?ref=c1a00500f50c
moon daszcoin-http://moondash.co.in/?ref=0E267999EA00
moon litecoin-http://moonliteco.in/?ref=bb3881e001e8
moon bitcoin casch//http://moonbitcoin.cash/?ref=1085C2540786
bit fun -http://bitfun.co/?ref=AF54FCFB8076
bonus bitcoin-http://bonusbitcoin.co/?ref=E3D37A208380

Z kranów możemy wypłacać co 5min i co 3min.
Kranów jest 7 za każdą wypłate dodatkowo otrzymujemy 3 COINPOT TOKENS.
CoinPot Tokens możemy zamienić na jedną z 5ciu walut,tak
samo możemy konwertować pozostałe waluty.
Coinpot 3.png

Jeśli ktoś by miał jakieś problemy proszę podać e-mail pod postem
na pewno się odezwę.

Sort:  

Aż spróbuje z ciekawości.

Zmarnujesz tylko czas - te "wypłaty" w stosunku do straty czasu są symboliczne, a cały interes opiera się na tym, że wyświetlane są reklamy na których właściciel tych "kraników" zarabia. Cała zabawa jest ekonomicznie nieopłacalna.

kumpel mi o tym opowiadał w tamtym roku.
nazbierał kilka tyś satoshi przelał na giełdę kupił za to jakąś walutę
która wyleciał w kosmos i zarobił troche.

Ja też w tamtym roku się w to bawiłem.
A w kwietniu tego roku przelałem na kucoin i zakupiłem 30tyś carVertical
za to co uzbierałem na tych kranikach.

CarVertical nie słyszałem.
Ale sprawdzę co to za projekt.

Sprawdzi wydaje mi się ze projekt godny uwagi
a przede wszystkim na razie bardzo tani.
Zespół czeka dużo pracy ale wstępnie projekt ma być gotowy na styczeń 2019.

Policz sobie sam - sprawdż ile zarobisz i ile czasu Ci to zeżre. W tamtym roku to był tamten rok, a teraz jest ten i te kraniki nic nie płacą ;-)

Pisałem w poście że pracy nie porzucisz i nie zaczniesz się z tego utrzymywać.
Bardziej to można potraktować jako zabawę i nauczyć sie wykonywać transakcję w krypto.
Raczej dla początkujących.
Pozdro.

Ok. Edukacyjnie to można się pobawić, aczkolwiek zanim będziesz mógł zrobić jakąkolwiek prawdziwą transakcję na blockchainie (groszowe wypłaty) to sporo czasu upłynie. A przy okazji - powinieneś jasno napisać, że podajesz reflinki w poście.

Napisal ze podaje linki referencyjne.

I dlatego dałem + ale chyba powinno to być bardziej zaznaczone. I nie dlatego, że mnie to nie pasuje, ale dlatego, że wiem iż wielu innym osobom takie rzeczy przeszkadzają.

Mnie w zasadzie to nie przeszkadza, no ale ja podobno aspołeczny jestem 😛

Jest napisane że to linki referencyjne.

Rozmineliśmy się więc patrz moja odpowiedź @kaja1989 powyżej - potraktuj to wyłącznie jako radę, nie zarzut z mojej strony :-)

Coins mentioned in post:

CoinPrice (USD)📈 24h📉 7d
BTCBitcoin7509.340$1.73%-1.09%
DASHDash304.886$0.57%-11.13%
DOGEDogecoin0.003$1.64%-1.63%
LTCLitecoin118.403$1.17%-3.6%

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64009.76
ETH 3148.04
USDT 1.00
SBD 3.91