Aktualizacja Steem

in #polish7 years ago

Cześć, cześć!
Jak pewnie nie wszyscy jeszcze wiedzą dziś weszła nowa aktualizacja Steem, która zmieniła zasady głosowania (w skrócie, jeżeli wczoraj Twój głos mało znaczył to dziś znaczy więcej i odwrotnie).
W zwiazku z tym zachęcam do zajrzenia na swoje ostatnie posty/komentarze i sprawdzenie ich wartości (moje poszybowały diametralnie, na 2 koncie z 20 na 80 USD np.)

Na moim koncie dla przykładu z 3 USD wzrosło do 20 :)

ad1.JPG


Oczywiście każdego zapraszam do followania i głosowania na moje posty :)

Sort:  

Właśnie też zauważyłem teraz dałem Ci upvote i z 0.06 wzrosło --> na 0.22.
Wcześniej dałoby by to ok. 0.01-0.02$ Ciekawie trzeba przyznać. :D

Moje upvoty dają teraz 0.03 USD, wcześniej nie dodawały ani jednego centa, konto ze swieżą delegacją od steemit (25.0 steem power) daje też 0.03 USD

nie 25k tylko 25.0 to jest tysiąc krotna różnica.

Dziękuje za zwrócenie na to uwagi, edytowałem :)

To jakaś denominacja w steemit :D

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62934.09
ETH 3118.65
USDT 1.00
SBD 3.85