You are viewing a single comment's thread from:

RE: Inwestycja w ~5000 Steem Power (90 days) + podsumowanie 3 miesiecy ze STEEM

in #polish6 years ago (edited)

Ja na steem jestem nawet nie całe 2 tygodnie i byłeś jedną z pierwszych osób które napotkałem na tagu #polish ... Bardzo spodobało mi się to co robisz, twoje projekty i widać, że wkładasz w to dużo pracy! Szanuje mocno... Byłeś też jedną z pierwszych osób które powitały mnie na tej platformie oraz od ciebie dostałem pierwszego (jak dla mnie) dużego upvote.. było to moze z 0.03 aczkolwiek dla mnie to mega dużo! Pozdrawiam i życzę powodzenia w dalszym rozwoju

RESTEEM

Sort:  

Miło mi że jestem dla kogoś kimś kim dla mnie jest @Santarius. Bardzo miło wspominam jego powitanie jak i zupełnie jak w Twoim wypadku pierwszy dość wysoki Upvote :)

Dziękuję za RESTEEM i również życzę wielu sukcesów na platformie.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59368.30
ETH 2461.60
USDT 1.00
SBD 2.45