Użytkownik @lukmarcus atakuje mnie i twierdzi że UKRADŁEM TREŚĆ

in #polish7 years ago

Panowie, użytkownik @lucmarcus postanowił mnie atakować na portalu Steemit.com i pomawia mnie że w artykule https://steemit.com/crypto-news/@kryptotr/big-news-populous ukradłem TREŚĆ co jest hipokryzją z jego strony.

Artykuł posiada podane źródło informacji, po za tym stanowi informację NEWS który został podany przez Populous.co oraz został podany właśnie po to by go repostować tweetować oraz informować społeczność o tym wielkim wydarzeniu.

Jest to ciąg dalszy Walki mojej z kilkoma trolami z tego tagu - którzy usiłują mnie zniechęcić do świetnego portalu jakim Steemit.com czyli @lukmarcus oraz @kryptopomoc

Odnośnie języka Polskiego - zostanie uzupełniony w tym artykule - a więc tag polish zostaje.

Jeśli uważacie inaczej niż lucmarcus odnośnie tego że ukradłem treść - co jest pomówieniem z jego strony to proszę o plusika pod artykułem:

https://steemit.com/crypto-news/@kryptotr/big-news-populous

oraz komentarz w tej sprawie

Panie @lukmarcus Kodeks karny się kłania - wkrótce się spotkamy na drodze prawnej - mam czas:

 Art. 212.

§ 1. Kto pomawia inną osobę, grupę osób, instytucję,  osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nie mającą osobowości prawnej o  takie postępowanie lub właściwości, które mogą poniżyć ją w opinii  publicznej lub narazić na utratę zaufania potrzebnego dla danego stanowiska, zawodu lub rodzaju działalności,

podlega grzywnie, karze ograniczenia albo pozbawienia wolności do roku.

§ 2. Jeżeli sprawca dopuszcza się czynu określonego w § 1 za pomocą środków masowego komunikowania,

podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.

§  3. W razie skazania za przestępstwo określone w § 1 lub 2 sąd może  orzec nawiązkę na rzecz pokrzywdzonego, Polskiego Czerwonego Krzyża albo  na inny cel społeczny wskazany przez pokrzywdzonego.

§ 4. Ściganie przestępstwa określonego w § 1 lub 2 odbywa się z oskarżenia prywatnego. Przedmiotem ochrony  z cytowanego artykułu jest przede wszystkim dobre imię innego  człowieka. Przez ochronę dobrego imienia należy rozumieć tutaj ocenę  wartości osoby pomawianej w pojęciu innych ludzi. Oznacza  przysługujące każdemu podmiotowi domniemanie o jego uczciwości,  właściwym postępowaniu i posiadaniu cech koniecznych do zajmowania  określonego stanowiska, wykonywania zawodu lub prowadzenia określonej  działalności. Podlega ochronie nawet wówczas, gdy dana osoba ma w  społeczności złą opinię, nawet opartą na obiektywnych przesłankach.  

Sort:  

Chcesz piwo?😂 Mam zapas😂

Jest takie przyslowie : krowa ktora duzo muczy malo mleka daje. Wiec mucz sobie dalej. A kazdy niech inwestuje w co chce. Se ja

Tego jeszcze nie bylo grozenie sadem na Steemicie!

Ale się na pewno zacznie. Dodatkowo dziekciu dodaje fakt że to sieć rozproszona, blockchain - a więc powoli zaczną się sprawy że np ktoś pomawia jakąś firmę - i co wtedy gdy Sąd zasądzi karę - spoko - ale gdy Sąd zasądzi usunięcie treści ... cóż - tak działa blockchain że treści się nie usunie już nigdy. Ciekawią mnie takie sytuacja - jak prawodawstwo sobie z tym problemem poradzi ?

robi się ciekawie, co ty w sobie masz że zawsze takie gównoburze się przyczepiają

Po prostu trolują - praktycznie bez żadnej przyczyny. Mimo że tak naprawdę nic złego nie zrobiłem dodając artykuł na temat Populous. Może dupa ich boli że nie kupili Popka w przedsprzedaży. Sam nie wiem. Mnie tam śmieszy coś takiego. Banda gimnazjalistów widocznie.

Może po prostu spamujesz? może z tego samego powodu już raz dostałeś bana na wykopie? na szczescie dla ciebie tutaj nie możesz dostać bana

haha, zniechecić? to ty zniechecasz innych waląc non stop to samo. NON STOP, jak spamerski bot

A co Ty Administrator jesteś drugi po markusie? Jakiś własny regulamin ustaliliście? Jedni piszą o piwie , drudzy piszą o Bitcoin, jeszcze inni wstawiają tutaj niesmaczne zdjęcia jak dziewczyna sra na lustro i za to dostaje kurwa 100 dolarów atencji od czytelników żądnych perwersji - inni wstawiają tutaj gołe babki. W czym masz problem kolego? Ja natomiast piszę o Populous - dlaczego? Bo kurwa lubię pisać o Poulous. Ja pierdolę - co za kretyńskie podejście macie to brak słów.

Jestem tu dosyć nową postacią ale wydaje mi się, że i tag polish nie należy do dziadków więc może nie zaczynajmy steemitowej przygody w taki sposob a jeżeli panowie maja sobie coś do wyjaśnienia to porozmawiajcie prywatnie. Swoją drogą kojarzy mi się ten post z jakąś gównoburzą z ytb gdzie jeden streamer skarżył drugiego :) ale tu są steemerzy więc trzymajmy wyższy poziom :)

A czego oczekiwać od kogoś kto wychował się na wykopie ? Przecież ten @kryptotr przenosi wszystko co najgorsze z wykopu. Ode mnie dostał mutę, z jednego prostego powodu ( no dobra z dwóch powodów ):

  • napisał artykuł o "kopaniu dyskiem" gdzie nie potrafi wyjaśnić zagadnienia tematu kopania dyskiem co wg. mnie pokazuje jaką ma płytką wiedzę na temat tego co wkleja
  • kradnie filmiki z YT ( już pomijam to, że ktoś to pierwszy zrobił i opublikował na YT coś co łamie czyjeś prawa autorskie ) z czystej chęci zarobienia paru dolców i nawet nie pokusi się o podanie źródła.

Zwykły troll z wykopu, który nic tutaj nie wnosi oprócz ctrl+c / ctrl+v. Nie posiada wiedzy merytorycznej na tematy wklejane ( przy wielu wpisach odnośnie jego rewelacyjnych newsów w które rzekomo sam zainwestował na jakieś precyzyjniejsze odpowiedzi na pytania zadawane przez innych userów nie odpowiada, tylko odsyła do twórców ). Dla mnie to rak steemit.

Z tego co widziałem już na innych forach i stronach, wszędzie prędzej czy później wywołuje zadymę i straszy paragrafami... Komedia.

a dla mnie Ty jesteś rakiem steemit. Idź plusu gołe babki na steemit.com Film jest udostępniony całkowicie legalnie. Natomiast nazwanie mnie złodziejem treści video którą udostępniłem - tak to już jest karalne.

Tylko że to oni robią gówno burzę. Nie rozumieją tego że jeden pisze o tym inny o tamtym a jak się nie podoba treść to robi się MUTE i tyle. Widziałem tutaj takie obleśne fotki i inne bzdury że mój wpis jest dobrym contentem. Lubię pisać o Populous a ktoś inny lubi wstawiać gołe panienki robiące kupę na lustro ( mało się nie porzygałem gdy to zobaczyłem ). W czym więc problem ?

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64136.70
ETH 3128.20
USDT 1.00
SBD 3.94