Sort:  

A kto powiedział że moje:) przecież ja jestem facetem :) Napisałem że to test obrazka na upvote :) a nie że moje foto :) No i to nie jest Twoja własność ta fota:) Tylko jest ogólnodostępna. Więc słowo kradzież jest tutaj co najmniej nie na miejscu. To foto jest ogólnodostępne i w sieci krąży na wielu stronach.

Nie twoje, a wstawiasz z chęcią zarobku. Co to innego jak nie kradzież?

Już skasowałem zdjęcie więc problemu nie ma. Bardziej miał to być test. Fotografia ta jest ogólnie dostępna i nie posiada żadnych praw autorskich. Jest powielona w sieci setki razy jak nie tysiące. Nie wybrałem fotografii z facebook czy innego portalu od prywatnej osoby. Jest to fotografia ogólno dostępna. I nie jest to w moim mniemaniu kradzież wizerunku. Inaczej gdybym udostępnił foto konkretnej osoby. Ale ta fota krąży po sieci w setkach egzemplarzy.

Ta pani to Sophie Mudd. Nikt anonimowy czy zdjęcie stockowe. Jej Instagram: https://www.instagram.com/sophiemudd/

Skoro istagram to tym bardziej publiczne foto. Tak jak pisałem nie ma to znaczenia już. Foto usuniete. Eksperyment nie udany.

Twoje argumenty, że skoro jest na Instagramie to można wykorzystać, są żałosne. Ma wciąż znaczenie, bo bez reagowania sam byś nie usunął.

@kryptotr you look fabulous can i get your phone number?

This is an upvote test. ( 1000 USD test :) )

No i dostałeś propozycję matrymonialną.

Najwyżej whd się zdziwi xD

Beautiful! Upvoted :)

thank you :)

Że wygląda dobrze ... ! 10/10

wywal tag polish i nie rób syfu

nie ja pierwszy zamieściłem tutaj testowy obrazek na polish. Niestety to był pierwszy w kolejności tag więc nie da się tego tagu usunąć. Udało się tylko te ladnapani itd itd.

Po za tym to ładna Pani jest:) Niech sobie popatrzą ;)

staramy się robić tutaj fajny content. Nie przenosimy tutaj wykopu. O to mi chodzi

Będę pamiętał ;)

Jak widzisz, już masz flage

Widzę - no i więcej foty nie wrzucę :)

top atencjon z wypoku miałby tutaj niezłe branie coś czuje ;p

mysle ze nie

This look amazing very good photos nice job.

I'm sorry to inform you that you've been flagged by another user (not me! I'm just a helpful bot keeping you informed. Please upvote this comment if you appreciate it.)

I'm sorry to inform you that you've been flagged by another user (not me! I'm just a helpful bot keeping you informed. Please upvote this comment if you appreciate it.)

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66278.21
ETH 3557.49
USDT 1.00
SBD 3.14