Powodzenia Panowie - Steemit.com zostawiam dla Was

in #polish7 years ago (edited)

Odszedłem z wykop.pl - i słowa dotrzymuję. Tak samo dotrzymuję słowa i kończę swoją działalność tutaj.

Ewentualna kwota która uzbiera się z up vote tego posta - trafi do jednego z użytkowników Polskich którego sobie wylosuję lub po prostu wybiorę - na zasadzie transferu środków - gdy tylko będą dostępne do wydania na moim koncie.

Pozdrawiam - możecie być szczęśliwi - już mnie tutaj nie będzie. Tzn konto zostaje - ponieważ nie da się usunąć konta z blockchain. Ale pisać tutaj nie zamierzam.

Także radujcie się zgredki typu @lukmarcus i @kryptopomoc Grupa wzajemnej atencji i adoracji która sobie usiłuje stworzyć własny regulamin i zasady w rozproszonej sieci. Przykre.

Znalazłem fajny sposób : USTAWIŁEM funkcję MUTE na Was i kompletnie nie widzę co piszecie. Fajna funkcja Popieram i zachęcam do ustawienia tego samego byście nie musieli czytać moich komentarzy.

Pozostanę jedynie przy komentowaniu ciekawych dla mnie artykułów. Ale też sporadycznie.

zegnam.jpg

Sort:  

nie sądzę. na wykop tym razem nie wróciłem to i nie wrócę tutaj. nie mam czasu na tych troli.

Tak sam jak nie masz czasu i chęci na odpisywanie na pytania zadawane pod Twoimi CTRL+c/CTRL+v. Próbowałem się dowiedzieć dwukrotnie czegoś merytorycznego odnośnie treści jakie wklejałeś, niestety bez odzewu. Elektroda została jeszcze, może tam docenią Twoje wklejanie bezmyślne wszystkiego co leci ( Ps. Ale z copyright uważaj tam, bo bardzo nie lubią )

Już wrócił ;)

Czyli wiem, że nic nie wiem ale i tak mam rację. Ban z wykopu nic ciebie nie nauczył

Congratulations @kryptotr! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You published 4 posts in one day

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Co z tego jak Janusze biznesu - grupka adoracyjna Jechowych z kanału POLISH czyli @lukmarcus i świta ustalają własne regulaminy. Bawcie się sami w swoim kółku wzajemnej atencji.

"2 days ago - Tak samo dotrzymuję słowa i kończę swoją działalność tutaj." Zatem co robi wpis 7 godzin temu ? Znowu tabletek nie wziąłeś ? Albo mówisz A i znikasz, albo nie pisz A i publikuj. Większych objawów choroby niż Ty masz nie widziałem jeszcze w sieci.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66649.04
ETH 3352.77
USDT 1.00
SBD 2.70