Aktualna sytuacja kryptowalut – czy BTC to jedyna dobra i słuszna inwestycja? - w kontekście Populous

in #polish7 years ago

Tłumaczenie mojego wpisu - dla tych którzy nie znają języka angielskiego.

Chodzi o wpis: https://steemit.com/cryptocurrency/@kryptotr/the-current-state-of-cryptocurrencies-is-btc-the-only-good-and-right-investment

Chciałbym się odnieść do obecnej sytuacji na rynku kryptowalut. Na polskim odpowiedniku portalu https://www.reddit.com/ czyli wykop.pl rozmowy o kryptowalutach zeszły na plan dalszy. Zamiast tego są polem walk personalnych i ideowych. Portal ten stał się polem walki różnych idei. Są użytkownicy którzy zaciekle bronią Bitcoina jako jedynej dobrej inwestycji i są tacy co bronią zdania takiego, że inwestować warto nie tylko w Bitcoina ale i inne altcoiny oraz eth i tokeny eth. 

Dlatego, ostatecznie usunąłem swoje konto z portalu wykop.pl

Moje zdanie na temat sytuacji w kryptoświecie jest takie, że rynek kryptowalut ewaluował i że Bitcoin już przestał być jedyną dobrą inwestycją. Uważam że jest wiele technologii które są lepszą wersją Bitcoina i w które warto zainwestować.

Niestety wykop.pl tag #kryptowaluty stał się polem walki na tym polu. Gdy zaczynam pisać, że warto inwestować w jakiś altcoin czy ico – nazywa się to „naganianiem”. Natomiast gdy ktoś mówi żeby kupić Bitcoina na górce – mówi się że to dobra inwestycja.

Ostatnio pojawił się w przedsprzedaży Populous – wystarczyło, że napisałem o tym w portalu wykop.pl – a już rozpoczął się ogromny hejt na mnie i na osoby które reklamowały ten token. Zostałem nazwany „ naganiaczem „ . Nie zauważono przy tym, że każdorazowo pod swoimi wpisami ostrzegam przed inwestycją i robię wpisy że w taką inwestycję należy wejść z rozwagą oraz po własnym przeanalizowaniu rynku krypto. Traktuje się mnie jak jakieś guru kryptowalut – którym nie jestem. Co ciekawe – gdy naganiają inni – to są nazywani dobrymi inwestorami z fajnym pomysłem na inwestycje. Gdy ja piszę że Populous jest ciekawą propozycją do inwestycji – zarzuca mi się że naganiam bo przecież kupiłem Populous za „grosze” w przedsprzedaży a jedynym moim celem jest zarobić na naiwnych kupujących Populous po wejściu na giełdę. Co jest śmieszne – ponieważ kapitał który jest po stronie użytkowników portalu wykop.pl tagu #kryptowaluty nie pozwolił by na przesunięcie kursu giełdowego nawet o 1 % bo na giełdzie obraca się milionami dolarów. 

Ja podtrzymuję swoje zdanie, że Populous jest jednym z nielicznych ICO które przyniosą dobry zarobek inwestorom również tym którzy dopiero wejdą na starcie giełdowym 9 lipca 2017r w ten token. Uważam że 90 % projektów ICO – jest faktycznie nastawionych na szybki zarobek – i szczerze dziwię się że ludzie wpłacają miliony, a nawet dziesiątki milionów dolarów w takich przedsprzedażach. Jestem zdumiony skalą tych inwestycji. Czasami grupka ludzi która stworzy fajną stronę www, plus dokumentację z ładną grafiką i wątkiem na forum bitcointalk, grupka ludzi z małym biurem, czterema komputerami w takim ICO zbiera kwoty rzędu kilkudziesięciu a czasami kilkuset milionów dolarów. To mi się w głowie nie mieści.

Jednak odróżniajmy te 90 % ICO od tych faktycznie dobrze rokujących projektów. Moim zdaniem Populous będzie jedną z lepszych inwestycji w roku 2017 i 2018. Być może użytkownicy wykop.pl ( nie mówię że wszyscy ) zazdrosnym okiem patrzą że ja i inni użytkownicy jesteśmy tymi szczęśliwcami którzy dokonali zakupu w przedsprzedaży. Ale to nie oznacza też że nie zarobią osoby które wejdą zaraz po wejściu tego tokenu na starcie giełdowym. 

Podsumowując, uważam że już dawno skończyły się czasy że Bitcoin był jedyną dobrą inwestycją – a tak naprawdę nigdy tak nie było i nie będzie. I właśnie dlatego na poloniex.com czy bittrex.com obracanych jest dziesiątki bardzo dobrych projektów. To prawda że większa część z nich ma wartość tylko spekulacyjną. I tutaj dochodzimy do konsensusu mojej wypowiedzi. Wszystko tak naprawdę jest spekulacją na temat wartości danej kryptowaluty – również Bitcoin jest swego rodzaju eksperymentem i spekulacją. Bo przecież każdy z nas spekuluje kupując lub sprzedając Bitcoin. Cały rynek kryptowalut opiera się na spekulacji. Zaledwie garstka projektów w świecie kryptowalut jest unikatowa i ta unikatowość zwycięży. W mojej ocenie na rynku pozostanie kilkanaście, może kilkadziesiąt projektów naprawdę unikatowych.

Moim zdaniem Populous jest bardzo unikatowy – posiada wdrożoną już technologię  i gotowy produkt. Niestety większość ICO – sprzedaje tylko plany i marzenia.

Dlatego podtrzymuję moje zdanie na temat Populous. Tak to będzie ogromny hit i wielkie rozdanie w świecie krypto.

Pozdrawiam i zapraszam do polubienia mnie – gdyż będę zamieszczał artykuły tutaj regularnie. 


Sort:  

Zero merytoryki w artykule, zero pokazania wartości kryptowaluty w tytule aby poprzeć tezę tytułową. Zamiast tego ponad połowa to żal do sytuacji jaka jest na rzekomym wykopie ( jak to nazwałeś "polskim reddit" ). Nie rozumiem sensu publikacji tego tekstu pod tym tytułem ponieważ napisałeś coś takiego: tak wykop jest zły, biją się tam, nie chcą mnie ja mam swoje zdanie że nowa kryptowaluta jest wielka. Udowodnij to, że jest wielka, a nie odnoś się do tego, że Cię nie chcą na wykopie, bo jest to już nudne, a poza tym każdy wie, że wrócisz.

Nie wiem jak na Wykopie, bo tam nie wchodzę, a na Steemit nie zamieściłeś żadnych konkretnych informacji o Populous poza tym, żeby w to inwestować. Do teraz nie wiem co to jest, gdzie to kupić i co z tym robić. Napisz coś więcej.

Prosze o argumenty ze ten Populus jest rewolucyjny. W punktach od 1 do 10

PS to juz nie odchodzisz?

I really appreciate creative posts and look forward to seeing more of your content in the future! I just followed you, and I hope you'll do the same so we can connect and continue to evolve and learn from each other! Remember, be yourself, because nobody does it better -- Full #Steem ahead :)

Follow me @fireangel
Much ❤!!!

Followed
Plzzz back

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61293.86
ETH 2930.90
USDT 1.00
SBD 3.65