Jak działa Steemit oraz Dtube i jak na nich zarobić? Podsumowanie #8 z Krzysztofem Szumnym

in #polish6 years ago

Witajcie kochani. W dzisiejszym odcinku Krzysztof Szumny opowie o platformie Steemit oraz Dtube, Serdecznie zapraszamy do oglądania ;)

Sort:  

Bardzo ładna szklanka i rozmowa panów w tle :)

Nigdy nie zrozumiem mechaniki działania tego systemu. W moim mniemaniu najciekawsza rozmowa dzisiejszej niedzieli jest wyjątkowo niedoreprezentowana up-votami :-)

Jeszcze jedna uwaga. Fokus jest ustawiany na szklanki, a powinien być skierowany na Wasze twarze. Szkło nie jest najważniejsze. :)

A propos tego manualnego sprawdzania kont przez Steemit, to jakoś nie zapobiegło to setkom kont, które różnią się jedna cyferką w nicku i wszystkie służą do reward pool rape i maja delegacje od Steemit...

i maja delegacje od Steemit...

nadal?

w sumie nie sprawdzalem ostatnio, z 3 tyg temu jak to wyszło to widzialem setki takich kont

Znaczy, że co? Fake konta?

Pakiety:))) Podobają mi się twoje wywiady. Dobra robota!

Super !!! Ekstra wywiad i sporo informacji !!!

Należą ci się wielkie podziękowania, sporo informacji zgrabnie i zrozumiale upchnąłeś w tych paru minutach :)

Fajny film który trochę mi przybliżył czym jest Steemit. Mi akurat nie przeszkadzał czas oczekiwania na manualne sprawdzenie które na moje rozumowanie nie jest idealne i nadal daje możliwość zakładania dużej ilości kont. Do weryfikacji przydałyby się jeszcze jakieś inne dane oprócz numeru telefonu. Problem w tym że wiele osób by się zniechęciło a sam Steemit nie rozwijałby się tak szybko. Jeden z pomysłów daje samo Google w programie AdSense poprzez wysyłanie na adres płatności ulotki z osobistym numerem identyfikacyjnym (PIN).

Panie Krzysztofie, dziękujemy za wspaniały wywiad! Pozdrawiam.

Panie @bluu, czuje się dziwnie staro, jak mówią do mnie per "Pan". Śmiało do mnie/o mnie można pisać @noisy albo Krzysiek :)

W porządku, Krzysiu.

Dopiero się uczę o co w tym chodzi, dzięki za informacje jakie dajecie, mam nadzieję że coś z tego zakumam

Spokojnie. Trzeba dać sobie trochę czasu aby zgłębić temat :)
Jeżeli jednak chcesz szybciej przyswoić wiedzę, to zachęcamy do kupna naszego poradnika na stronie https://kryptoraport.pl/poradnik/

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 61703.75
ETH 2432.41
USDT 1.00
SBD 2.63