@jacekw - #poznajeksperta

in #polish6 years ago (edited)

Post ten jest moją propozycją w odpowiedzi na konkurs zorganizowany przez użytkownika @noisy2 w którym przedstawiamy experta według nas w danej dziedzinie link do postu Tutaj. Pomysł wydał mi się ciekawy dlatego postanowiłem wziąć w nim udział, jestem tutaj stosunkowo krótko ale jeden z użytkowników przykuł moją uwage swoją wiedzą i zaangażowaniem w swoje posty.

Zgłaszam użytkownika @jacekw jako specjalistę od statystyki.

Dlaczego uważam go za specjalistę?

Użytkownik ten zajmuje się statystykami dotyczącymi głównie aktywności polaków na Steemit, jego posty nad którymi musiał poświęcić kupe czasu są bardzo ciekawe oraz napisane bardzo profesjonalnie i przejrzyście, nie dość że pozwalają spojrzeć na platformę od innej strony to pomagają tak zwanym ''świeżakom'' w dostosowaniu się do panujących tendów. Nowy użytkownik może wiele się nauczyć chociażby jak tagować swoje posty, na których użytkowników zwrócić uwagę, które posty są najbardziej popularne oraz pokazuje wszystkim jak Polska społeczność wygląda oraz się rozwija.

PRZYKŁADY
Przekrój społeczności polish maj 2018 na podstawie tego posta możemy zobaczyć to o czym pisałem wcześniej dokładny przekrój polskiej społeczności, dowiadujemy się między innymi jak rozrastają się największe konta ile zarabiają z czego czerpią najwięcej korzyści

Najbardziej aktywni autorzy w popularnych tagach z 30 dni tutaj z kolei mamy przykład najpopularniejszych tagów możemy dzieki temu wywnioskować jakich tagów uzywa społeczność polska co ułatwia dla nieobeznanej w temacie osoby odpowiednio tagować swoje posty aby dotarły do jak największej grupy ludzi

Dlatego postanowiłem zgłośić właśnie tego użytkownika uznałem że jest ekspertem w tym czym się zajmuje.

Sort:  

Dzięki za zgłoszenie! Zawsze lubiłem liczby / tabelki / wykresy. I dlatego postanowiłem to tutaj wykorzystać :) Co ciekawe, tak jak wspomniał @jakipatryk niżej wcześniej, jak tu przychodziłem to planowałem pisać głównie o sztucznej inteligencji, bo to moja pasja. Ale statystyki mają większe uznanie w społeczności, więc w praktyce wychodzi trochę tego, trochę tego :D

To ja dorzucę Jackowi Wu jeszcze jedną dziedzinę, w której można go uznać za eksperta - szeroko rozumiana sztuczna inteligecja.

Popieram!
Uwielbiam statystyki @jacekw :) Autor podaje źródła danych, tabelki i wykresy są czytelne oraz opatrzone odpowiednim wprowadzeniem czy komentarzem. Mamy w nich przeróżne przekroje polskiej społeczności czyli jest to cenna lektura dla nowych i starych użytkowników platformy.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.033
BTC 59502.70
ETH 2577.84
USDT 1.00
SBD 2.43