Kto ma najwięcej followersów z #polish? (Marzec 2018)

in #polish6 years ago

Comiesięczne zestawienie AKTYWNYCH autorów (przynajmniej jeden wpis w języku polskim w ostatnim miesiącu) postów na #polish.

Najlepsza dziesiątka:

top 10.png

Grupa pościgowa:

pos1.png
pos2.png

Kto uzbierał najwięcej nowych obserwujących w lutym?

tab1.png
tab2.png

Brakuje Was na liście? Napisz w komentarzu, zrób przynajmniej jeden wpis w marcu po polsku i do zobaczenia w tabelce za miesiąc.

Zdjęcia: https://pixabay.com

UPVOT.png

Miłego dnia.

Sort:  

Fajnie znaleźć się w takim zestawieniu :) Lubię takie statystyki!

..taka mysl na marginesie; biorac pod uwage rozwoj tej platformy, to takie zestawienie moze stac sie historyczne:)

Nie ma mnie w zestawieniu - 498 falowersów.

Przeczytaj pierwsze zdanie. ;)

Mnie zabrakło w tym rankingu ;)

Oj i mnie też nie ma. :(
Pozdrawiam. HEJ.

Już myślałam, że się nie załapię... a jednak jestem :)

Kilka wpisów zdarzyło mi się dokonać w lutym📊, liczę, że w następnym zestawieniu załapię się na listę 🙄 @opti

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 68797.43
ETH 3730.18
USDT 1.00
SBD 3.76