Czy ktoś pokonał kryptojanusza? Wyniki konkursu.

in #polish5 years ago

Witam w Nowym Roku.

Czas na rozstrzygnięcie konkursu: Pokonaj @kryptojanusz! Poniżej wyniki uczestników zabawy:

abc.png

cat.png

fr.png

hal.png

jas.png

kj.png

Miniony rok na plusie w świecie krypto kończą (chyba) tylko twórcy ICOs i bitconneeeeeeeeeeect. Holderzy zaliczają większe lub mniejsze straty. Tak też było w naszym konkursie.

Kto wygrał?

pod.png

Bardzo proszę o weryfikację wyników. Mam nadzieję, że się nie machnąłem w kalkulacjach.

Podsumowanie.

Wyniki naszych portfolio są bardzo zbliżone. Ceny większości altów straciły ok. 90%. Nielicznymi wyjątkami są: Binance (-32%), EOS (-71%), 0x (-53%), BAT (-64%), ETH (-81%), TRX (-44%), XRP (-83%). Bitcoin "spadł" o 73% w tym roku.

Nagrody.

Wędrują one do:

@catchup spóźnił się ze zgłoszeniem, więc w głównym konkursie nie brałem jego wyników pod uwagę, ale ponieważ wspiął się na podium to otrzyma 5 STEEM.

Nikomu nie udało się pokonać mojego portfolio, więc zostało trochę z puli nagród. W takim razie każdy uczestnik konkursu, który "żyje" (proszę o komentarz pod tekstem) otrzyma po 5 STEEM za udział w konkursie, a reszta powędruje do jednej z kolejnej edycji #tematygodnia.

Jeszcze raz bardzo proszę o sprawdzenie wyników. Jeżeli nie będzie reklamacji to wysyłam nagrody tak jak podałem powyżej.

Zdjęcia: https://pixabay.com

Miłego dnia.

Sort:  

Dzięki :)

Gratuluje :D i dzięki

Gratulacje! :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63475.77
ETH 3117.23
USDT 1.00
SBD 3.94