Nr 3 Juliusz Cesar i pszczoła

in #polish5 years ago (edited)

Lato…ciepło…okna otwarte…do pokoju wpadła pszczoła…

Miauknąłem radośnie, zerwałem się błyskawicznie
i pognałem za nią jak strzała…
I już już prawie się ucieszyłem, że będzie upolowana,
gdy na ten widok Pańcia wrzasnęła do Pana:
-Ratuj Julka, wyrzuć pszczołę szybko…szyyybko !!!
I pognała za mną…

Pan wstał i ze stoickim spokojem odsunął firankę,
otworzył okno i gazetą wygonił pszczołę.
On zawsze taki spokojny i za to go cenię.

A DSC_0400-crop 2 x 1000.JPG

A za jego plecami działy się straszne rzeczy.

Pańcia sprintem
dopadła mnie jak kung fu i karate mistrz w jednej osobie
i powaliła na glebę czyli parkiet.
Ja się darłem wniebogłosy chcąc upolować tę cholerną pszczołę…
Pańcia darła się do Pana: -Wywal tę pszczołę, wyyyrzuuuć !
Jednocześnie trzymała mnie tak, że nie mogłem się wyrwać,
a ze ona łapie dzikie koty gołymi rękoma, to nie miałem żadnych szans…

Raptem zapadła cisza. Pan z zainteresowaniem patrzył na nas,
bo wyglądało to jakoś dziwnie na tej podłodze.
Ja zrezygnowałem z walki,
a Pańcia wytłumaczyła mi, że jak kot połknie pszczołę, osę, szerszenia
lub coś podobnego, to spuchnie w środku i się udusi.
Aaaaa tego nie wiedziałem,
chyba powinienem jej podziękować za uratowanie życia ?
Ale jak ? Dam jej buzi hehehehe, koty nie dają buzi…
Zaśpiewam jej mruczankę w ramach wdzięczności :-)

A DSC_0397 kadrowany-crop 1 x 1000.JPG

Pańcia wreszcie puściła mnie wolno, wstałem, otrzepałem się
i żal mi się zrobiło tego polowania, a tak fajnie mogło być.
Ludzie to wszystko popsują…ech…
Same straty, Pańcia najadła się strachu o mnie,
a ja nie miałem polowania…

Pozdrawiam serdecznie
Wasz Juliusz Cesar :-)

Post bierze udział w Konkursie tutaj kliknij https://steemit.com/pl-emocjonalnie/@nieidealna.mama/konkurs-pl-emocjonalnie
Zajrzyj, może też weźmiesz udział ?

Sort:  

Congratulations @kristinbb! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 50 upvotes. Your next target is to reach 100 upvotes.

Click here to view your Board of Honor
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @kristinbb! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 100 upvotes. Your next target is to reach 200 upvotes.
You made more than 50 comments. Your next target is to reach 100 comments.

Click here to view your Board of Honor
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.33
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66363.68
ETH 3207.73
USDT 1.00
SBD 4.27