Tym razem pozytywnie o studiach

in #polish7 years ago

W poprzednim wpisie skrytykowałem studia i studentów https://steemit.com/polish/@kris94/krytycznie-o-studiach-i-studentach tym razem napisze kilka zdań o tym co mogą dać studia.

study-1968077_960_720.jpg

Przede wszystkim znajomości. Tak wiele osób narzeka, że dobrą pracę można dostać tylko po znajomości, nie zgadzam się z tym stwierdzeniem, ale studia to bardzo dobry czas żeby właśnie poznawać wiele osób. Sporo studentów, którzy za jakiś czas mogą zajmować się czym ciekawym, wykładowcy, czy różne projekty, w których też mamy kontakt z pracodawcami i całą inną bazę znajomości.

Dostęp do literatury, badań naukowych. O ile często tej wiedzy na zajęciach jest mało to mamy znacznie lepszy dostęp do specjalistycznej literatury niż Kowalski co oczywiście mało kto też wykorzystuje, ale to już powinno się chyba pojawić poprzednio.

Oczywiście, że studia są też niezbędne jeżeli chcemy wykonywać jakiś określony zawód np. lekarz.

Sort:  

Studia są fajne i podoba mi się Twoje spojrzenie na studiowanie :) Jeszcze bym chętnie postudiowała nie raz ...

To w czym problem? Sam obecnie jestem na drugim kierunku, a jeszcze kilka mam w planie ;)

Mam też co nieco studiowania za sobą ;) Aktualnie mieszkam w Grecji więc to se ne da :D Ale może drogą internetową czy inną jakąś coś interesującego dla siebie znajdę... kto wie :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62025.78
ETH 2417.09
USDT 1.00
SBD 2.49