You are viewing a single comment's thread from:

RE: OpenStreetMap - Nowy lepszy internet

in #polish6 years ago

Jasne w tej chwili nie, pamiętajmy że niedługo wybory. Tracić teraz elektorat ? Strzał w kolano. Za jakiś czas wejdzie cichutko w nocy jakaś ustawa pisana na kolanie, tak jak to miało miejsce z ustawą hazardowa. Ciekawe , że pan który najwięcej krzyczał, najwięcej miał do powiedzenia w tej kwestii uczestniczy w procesie karnym właśnie. Taki tam sobie jednoręki bandyta. Coś ,,muszą,, zrobić nie ten rząd to następny. Pracujesz fizycznie w jakimś magazynie, no cudowny obywatel !! Kopiesz jakaś walutę w necie oooo musimy się temu przyjrzeć , może to nawet zakażemy skoro Rosja zakazała ? ,, Kto zarejestrował konto na platformie steemit podlega karze grzywny, ograniczenia wolności albo karze pozbawienia wolności do lat 3. Hehehe wybacz taki wisielczy humor.

Aaaa nie miej mi za złe bo żadne słowo nie jest przytykiem do ciebie , czy jakimś naśmiewaniem się. Tylko tak się składa, że widziałem masę różnych ustaw i szczerze ? Niektóre są tworzone dla konkretnej osoby czy grupy osób. Skąd to wiem ? Heh bo ktoś jest u koryta i coś potrzebuje. ,, Mirek weź mie tam ustawę machnij bo las tam jest a ja tam chce dom postawić,, hehe ! Mój kraj taki piękny. Fakt to co napisałem jest podkoloryzowane no ale cóż... Pozdrawiam serdecznie. Dodaje cię do obserwowanych chociażby za twoją czujność!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 61240.20
ETH 3247.86
USDT 1.00
SBD 2.45