You are viewing a single comment's thread from:

RE: [PL] Jak zarejestrować się w serwisie Steemit.com - instrukcja na dzień 22.07.2016

in #polish8 years ago

Literówka poniżej zdjęcia z siedmioma zasadami w zdaniu :
"By mój się zarejestrować używając przycisku "SignUp" na dole strony, musisz kolejno:"
Jest mój zamiast móc.

Sort:  

Nie zauważyłem twojego komentarza, kiedy jeszcze mogłem edytować (eh... czasami mnie to wkurza, że tylko przez chyba 24h można edytować..), ale tak czy inaczej dzięki! :)

witam. a co jesli sie zgubiło hasło ?

to konto przepadło. To jest blockchain. Tutaj tylko osoba mające klucz prywatny do konta, powinna mieć prawo zmieniać hasło. Inaczej, możliwa byłaby sytuacja, że ktoś inny by Ci zmienił hasło bez twojej zgody.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65092.40
ETH 3470.06
USDT 1.00
SBD 2.50