Witam wszystkich 🙋‍♀️🙋‍♀️🙋‍♀️

in #polish4 years ago

Witam wszystkich 😄

Dawno mnie tu nie było, to ja Koteks z kiepskimi artykułami.

Przypomniałam sobie dziś, że mam bloga i postanowiłam się z Wami przywitać. Nie wiem co tutaj się teraz dzieje, czy duże zmiany zaistniały. Ilu przybyło nowych blogerów, ilu odeszło, bo ostatni raz byłam pare ładnych miesięcy temu.

Jeśli ktoś mnie nie zna to jestem Koteks, pisze kiepsko z błędami i co mi do głowy przyjdzie. Nie jestem celebrytką, ani pisarką.

Na steemit nie pisze dla kasy, ale miło jak ktoś uda, że mu się podoba. 😋

Jak znajdę chwilkę napisze artykuł .
Pozdrawiam Was serdecznie i życzę sukcesów .💐

D6E8CE6C-192E-4528-A2D7-5DC10AEB0F76.jpeg

Sort:  

Czołem! Dojebane zdjęcie koteksie! Mind-bending:) pozdro

Hello koteks, welcome to Partiko, an amazing community for crypto lovers! Here, you will find cool people to connect with, and interesting articles to read!

You can also earn Partiko Points by engaging with people and bringing new people in. And you can convert them into crypto! How cool is that!

Hopefully you will have a lot of fun using Partiko! And never hesitate to reach out to me when you have questions!

Cheers,
crypto.talk
Creator of Partiko

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 65472.04
ETH 3323.59
USDT 1.00
SBD 2.63