Igraszki z diabłem 😈 Dobry na smutek 😃

in #polish4 years ago (edited)

Dzień dzisiejszy zaczęłam dobrym humorem. Dlatego postanowiłam unikać złych wiadomości, od rana nie włączam telewizora unikam fb, nie czytam informacji.
Pierwszy kwietnia to dzień gdzie wszyscy robią sobie żarty. Jak można zrobić żart , jak z nikim się nie widuje.
Postanowiłam napisać SMSy do znajomych, że przychodzę do nich w odwiedziny z flaszka w ręku. Bo mam dość siedzenia w domu i jestem pewna że większość tak robi, tylko ja głupia przestrzegam kwarantanny i koniec z moją naiwnością.
W ciągu kilku minut dostałam odpowiedzi:
Nie ma nas dziś w dom. bo jadę na większe zakupy
Może innym razem jak trochę zaraza zmaleje
Nikt nie wpadł na to że to miał być żart. 😂 Ale z drugiej strony cieszyłam się, że nikt nie odpisał przychodź napijemy się 😜
Gdy tak błąkałam się po domu, przypomniałam sobie teatr, który oglądałam chyba ze 30 lat temu. Wiec do neta i szukanie i jesttttt😃
Znalazłam satyryczny spektakl „ Igraszki z diabłem „

F3D4C593-863B-46E4-A85B-06F4DFCAB794.jpeg

Pamiętałam że bardzo mi się podobał . Zaczęłam się zastanawiać, czy dalej będę zachwycona czy utraciłam humor dziecięcy.
Po włączeniu zobaczyłam prymitywny wystrój studia, które miał przypominać las 😆 i wiecie co , bardzo mi się spodobało. Od razu uśmiech i banan pojawił się na mojej twarzy.
Kiedyś do gry wstąpili aktorzy wiedziałam, że teraz to będzie świetna zabawa.

Krótki opis

Wojak Kabata, który wraca z wojennej wyczynów przez las, spotyka na swojej drodze zbója Saraka Faraka, przed którym wszystko drży co żyje 😂
Do rzezi nie dochodził bo trudno przestraszyć dzielnego żołnierza Między panami dochodzi do porozumienia. Dołącza do nich przystojniak Lucjiusz, który okazuje się diabłem, jego celem jest wysępić dusze ludzką. Podchodami i różnymi podstępami chce osiągnąć swój cel. Kiedy mu się nie udaje z Kabatą , diabeł udaje się do młyna do pustelnika Scholastyka po jego dusze. Stary mędrzec również nie daje się omamić diabłowi.
Jednak w młynie spotyka królewnę Disperande która cierpi z nieszczęśliwej miłości, diabeł wdraża swój podstęp, żeby dusza dziewczyny była jego. Również Kasia pyskata służąca królewny z braku miłości i niemogąca znaleść męża idzie na układ z diabłem.
Lucjusz długo nie cieszy cyrografami dziewcząt które podpisane są ludzką krwią. Dzielny i sprytny Marcin Kabat odbiera czartowi . Za honor stawia sobie, że będzie chronił dusze dziewcząt przed piekłem.
Do odzyskania dokumentów, sam Belzebub wysyła swoich czartów, którzy nie wykazują się zbytnio inteligencją.

W spektaklu zobaczymy samą śmietankę aktorów:
Marian Kociniak
Wojciech Pokora
Magdalena Zawadzka
Krzysztof Kowalewski
Janusz Gajos
Marek Kondrat
Janusz Rewiński
I wielu innych
Gra aktorska na najwyższym poziomie. Możemy sobie przypomnieć aktorów w młodym wydaniu. Jak również aktorów, których już z nami nie ma. 😞
Bardzo polecam ten spektakl, czasami trzeba mieć odskocznie od smutnej rzeczywistości.

Zdjęcie i zwiastun z netu
Pozdrawiam Wszystkich 🙋‍♀️🙋‍♀️🙋‍♀️
Dużo zdrówka ❤️❤️❤️

Sort:  

Hello koteks!

Congratulations! This post has been randomly Resteemed! For a chance to get more of your content resteemed join the Steem Engine Team

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 64130.23
ETH 3169.82
USDT 1.00
SBD 2.47