Cześć,

in #polish6 years ago

007.jpg

zauważywszy, że istnieją tu społeczności - powiedzmy - narodowe, chciałbym się przywitać również z Wami, czyli - jakby nie patrzeć - moimi ziomkami.

W ostatnim czasie zajmuję się fotografią. Jestem świeżakiem, bo jako taki związek z malowaniem światłem mam od niecałych dwóch lat. Fotografią, ale nie tylko, bo dokładniej rzecz ujmując pracuję nad książeczką z elementami fotografii, lub - jak kto woli - fotograficznym albumem z elementami słowa. W skrócie: obszar moich zainteresowań to słowa i obrazy.

Postanowiłem publikować tu coś w rodzaju "zapisków z marginesu", powiedzmy alternatywnych połączeń o cechach brudnopisu, ale jednak starannego bo jak wiemy, w blokchainie nic nie ginie (a przynajmniej w teorii).

Raz jeszcze donośne i serdeczne cześć wszystkim!

Sort:  

Witaj na steemit !
Zapraszam na mój post dla nowicjuszy. Na pewno ci on pomoże. [Kliknij Tutaj]

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 60250.72
ETH 3377.07
USDT 1.00
SBD 2.52