Dwa zdjęcia mojego psa z tego samego momentu

in #polish6 years ago (edited)

Witam wszystkich seredecznie!

Dzisiaj chciałbym wam przedstawić dwa zdjęcia mojego psiaka z tego samego momentu, tyle że w innych kadrach oraz z innym filtrem. Zdjęcia te zostały wykonane jeszcze 1 września, aczkolwiek opublikowałem je jedynie na moim Instagramie, aczkolwiek stwierdziłem, że dobrym pomysłem byłoby je dodać także tutaj dodając jakiś tekst. Nie przedłużając, poniżej znajdują się oba zdjęcia z opisami:

Oto pierwsze zdjęcie. Wykonane ono jest w parku, a dokładniej w Toruniu. Jak widać filtr na nie nałożony jest bardziej zimny, w których by the way bardziej lubię używać, gdyż po prostu takie kolory mi odpowiadają. Według mnie fajnym przypadkiem (gdyż nie patrzyłem na to jakoś podczas robienia zdjęcia) w tle są liście, które dają powiew jesieni. Warto też wspomnieć, iż na na tym zdjęciu widoczne jest uzębienie, aczkolwiek polecam przyjrzeć się do tego na drugim zdjęciu ;)

Na poniższym zdjęciu po prawej możemy już zauważyć filtr bardziej ciepły, pasujący do koloru sierści psa. Bez powodu nie wspominałem o uzębieniu wyżej, na tym zdjęciu go magicznie nie widać. I tak... wiem, że to zdjęcie wygląda nijak podobnie do tego wyżej oraz nie wygląda na takie, które byłoby z tego samego momentu. Aczkolwiek było one wykonane sekundę po tym wyżej, magia :D

PS: Pierwszy raz robiłem coś przy pomocy takiego markdown'a, więc jeżeli nie jest to jakoś najlepiej zrobione, to przepraszam z całego serca, ale akurat tego dopiero się uczę ;)

No i to by było w tym poście na tyle, możecie napisać w komentarzu które zdjęcie wygląda lepiej, oraz zostawić upvote jeżeli spodobał Ci się post, który dzisiaj napisałem :)

Serdeczne dziękuję, KonTiX

Sort:  

Petting dogs is proven to lower blood pressure of dog owners.

To ciepłe zdjęcie bardziej mi się podoba. Zębów co prawda nie widać, ale psiak uroczy w pięknych okolicznościach przyrody. Upvote i resteem.

Dzięki za docenienie, pozdrawiam :)

Filtr nie tylko ocieplil, ale także podniósł kontrast. Zdecydowanie lepiej wygląda. Fajny psiak:)

Rzeczywiście, nie zauważyłem tego wcześniej :P
Dzięki :D

Podoba mi się użycie słowa "aczkolwiek" :) Ale czemu tylko 4 razy? :)

Chciałem uniknąć powtórzeń ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59190.54
ETH 2521.17
USDT 1.00
SBD 2.53