You are viewing a single comment's thread from:

RE: „True Story” o moim zespole muzycznym..

in #polish6 years ago

Razem z lubelskim wokalistą o pseudonimie "TumbizAsta" tworzymy podobne materiały ;)
Często nasze teksty są o tematach historycznych - jeden z naszych utworów odnosi się do bitwy nad Bzurą.
Niektóre kawałki odnoszą się również do mitologii greckiej :P

Sort:  

Świetnie!
Przyznam, że nie słyszałem o "TumbizAsta", czekam zatem na jakąś twórczość Waszego projektu.

W jednym z moich ostatnich postów jest ten numer ;)
Utwór "Powrót Króla"

OK, przesłuchałem (wcześniej mi się nie wyświetlił ten post).
Po pierwszym przesłuchaniu jestem zaskoczony koncepcją, nie wiem czy mi się podoba, muszę to jeszcze kilka razy przesłuchać.
Mocna inspiracja Sabatonem (lub po prostu podobieństwo formy). Ciekawe połączenie śpiewania z hmmmm.. melorecytacją? Trochę, moim zdaniem, miejscami wokal odklejony od muzyki (kwestia miksu/masteringu). Ogólnie - ciekawy pomysł, fajnie, że po polsku. Zarówno wokalnie jak i muzycznie - ciekawy projekt.

Wokal ustawiłem trochę nisko, w epce będzie nieco poprawiona wersja.
Jest inspiracja Sabatonem, a także w dużej mierze symphonic metalem (Nightwish, Equilibrium i wiele więcej) :P

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 64091.48
ETH 3514.97
USDT 1.00
SBD 2.52