Świat terapeuty zajęciowego? – śmiesznostki z warsztatów terapeutycznych

in #polish7 years ago (edited)

Jako animator spotykam się z wieloma dziwnymi, czasami śmiesznymi, ale i prawdziwymi sytuacjami, którymi bohaterami są dzieci, osoby starsze, niepełnosprawni. Dzieci te potrafią czasami dać tak w kość, że nie wiesz czy to już ten etap, kiedy czas kręcić śmigiełkiem na czapeczce czy może robić brimbimbam bum ustami i paluszkiem oraz poprosić uśmiechniętych panów z karetki o kaftanik i ciepły kocyk. Dziś bardziej na wzbudzanie uśmiechu niż na zwracanie uwagi - zapraszam!

1

Bawimy się w trakcie rehabilitacji sensorycznej i nagle „MOJA” Calineczka się odpala z teksem, który kładzie mnie na łopatki z miną, która świadczy o tym że to będzie torpeda transkontynentalna a mianowicie: „Ciooooociuuuu a ty wiesz, że ja wiem, co rodzice robią pod kołderką” za drzwiami stoi jej mama wciąga powietrze nie oddycha i słucha cała czerwona, ja z lekkim zażenowaniem i pąsem na twarzy próbuję nieudolnie odwrócić jej uwagę a ta zaczyna...
No, co to ty nie wiesz ciociu przecież też jesteś duża – no dobra powiem Ci, bo jesteś niededukowana! Ini obmyślają plan jak tu zrobić bym rano myślała, że zabawki żyją i wymyślają, co będzie na obiad ... tylko ja się zastanawiam wiesz, czemu oni to robią pod kołderką i przy zgaszonym świetle. Pozamiatane jak wyszłam od nich z zajęć myślałam, że umrę ze śmiechu!

2

Przerwa w warsztatach i grupa młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną zaczyna rzucać bluzgami. Stoimy w grupce, na co jeden z terapeutów woła do młodzieży by zagrali w państwa miasta na bluzgi wszyscy uchahahni no, bo co ja nie powiem, no to my „pedagodzy dołączamy do grupki” no to powiedz bluzgę na literę ‘A” konsternacja cisza, po czym wyrywa się jeden z dzieciaków i mówi Abażur – nawet niepełnosprawni turlali się ze śmiechu ... :)

3

Siedzą staruszkowie na świetlicy, mają dzień na "NIE,, wiec bierzemy krzyżówki, siedzimy, siedzimy a to sobie starszy pan puści gazy a to babcia wypluje szczękę. Czytane jest kolejne hasło: "Garaż dla awionetki".- Cisza jak makiem zasiał, po czym odpala się 90 letnia Stenia i mówi - Kiszona kapusta ... Kurtyna zapadła, Stenia się nudzi idzie do pokoju spać, po czym odpala się Zycia podobnych 45 minutach pyta "A gdzie Stenia?? szkoda, że jej nie ma ona tak dużo wie by nam pomogła!"

4

Ciociu czy ty żyłaś jak żyły dinozordy? Bo jesteś taka duża?- Calineczka podczas nauki równowagi

5

W trakcie bycia na koloniach zuchowych pojawił się ON - Alanek dziecko tak hardcorowe, że momentami zastanawialiśmy się czy nie jest kosmitą. Alanek miał 7 lat i był bardzo kreatywny np., kiedy inny dzieciak go zdenerwował stanął na swoim łóżku wyjął interes i nasikał koledze na łóżko mówiąc "A masz ty dziadzie jeden, leje na Ciebie i na Twoje łóżko". Innym znowuż razem Alanek stoi na środku pokoju w domku kolonijnym, opuszcza spodnie i kreci młynka susiakiem. Zapytany co robi odpowiada z obłędem w oczach – "Ni wiem, Ale to fajne jest!!"

6

Oddział chirurgii ogólnej i rehabilitacji na oddziale w Sali 102, leży ona Babcia EUFRAZYTA. Już samo imię mówi, że będzie grubo, no dobra. Zytka sprawiła, że zawsze nasza salka buchała śmiechem. Zycia leżała, bo miała operację biodra. Tyle, że no historia jest tak jak powtarzam - opowiada ją 89 letnia Zycia.
-No wiecie jak to się wydarzyło, że ja tu jestem? No wiecie? Nie no to wam mówię, sluchajta. Idę sobie do sklepu a ten chuj leży i no, co no jak leży to leży i kurde ja nie wiem, co robić ... zamiast sobie tak laseczką go przesunąć to nieeee! Zycia musiała coś odwalić! Zycia tego chuja kopnęła ... tyle, że ja nie trafiłam i jebudut na ziemie obok niego! Ten chuj no kurwa no
-Zycia a o kogo chodzi?
-A to ja wam nie mówiłam? no ten chuj ten pieprzony kamień leżał na chodniku i ja się o niego wywaliłam i Se Biodro złamałam… - tak, że ten no rozumiecie
-Zycia zamiata wszystko

Zobaczymy jak wam się spodobają anegdotki czy choć trochę będziecie się śmiać zapraszam do komentowania!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63281.14
ETH 2674.11
USDT 1.00
SBD 2.79