You are viewing a single comment's thread from:

RE: People-Pleasing Syndrome - kiedy bycie miłym staje się niebezpieczne.

in #polish6 years ago

Tak bardzo w sedno, siedzę i myślę czy uda mi się wyrwać z tego błędnego koła, często wydaje mi się że inaczej się nie da że mogła bm dawać miliard procent ale tak się nie da ... ja już mam dość czasami mam wrażenie że zamiast iść w górę idę w dół pod muł. Ciekawe czy mi się uda...

Sort:  

Kochana ❤️
Domyślam się tylko, jak Ci jest trudno. Pomalutku, choć po jednej niteczce, warto spróbować wyplątać się z pewnych "sieci". Ściskam.

Ten tekst i ostatnie wyboje w moim życiu pokazują mi tą cholerną prawdziwośc tego jak bardzo pozwolilam sobie wejść na głowę jaki mam chaos i jak wiele bym dała by ktoś czasami to przeciął za mnie

Ninka, to nic nie da..
przecięte PRZEZ KOGOŚ nici tego zaplatanego guzła, niestety odrastają.. :(

te prace musi sie wykonać samemu..
świadomie i decyzyjnie.
choćby po niteczce, tak jak radzi @wadera,
ale stanowczo i bezwarunkowo.
pomalutku, ale w dobrą, jednokierunkową stronę.

Rozumiem Cię bardzo...

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 65156.13
ETH 3530.38
USDT 1.00
SBD 2.48